ماندن مهدی طارمی در پرسپولیس هر چند باعث خوشحالی هواداران این تیم شد اما هیولای درون این تیم را بیدار کرده است.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ هیولای درون پرسپولیس بیدار شد/ زنگ خطر بیخ گوش برانکو

قدس آنلاین - گروه ورزشی: شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس از اینکه مهدی طارمی به تیم های خارجی منتقل شد و در جمع سرخپوشان ماند خوشحال باشند. شاید برانکو هم از این موضوع خوشحال باشد و حالا امیدوارتر از قبل است که بتواند عنوان قهرمانی فصل قبل را تکرار کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم به مراحل بالاتر صعود کند.

قطعا ماندن مهدی طارمی کمک بزرگی به پرسپولیس خواهد کرد تا در کنار بازیکنان دیگری که این تیم دارد شرایط موفقیت های بیشتر فراهم شود. اما همین ماندن یک زنگ خطر بزرگ برای برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. مربی ای که قبلا نیز در فوتبال ایران این شرایط را تجربه کرده و به خوبی می داند که اگر نتواند تیمش را مدیریت کند هیولای درون آن را نابود خواهد کرد.

اتفاقات ریز و درشتی که فصل قبل در پرسپولیس رقم خورد شاید برانکو را برای فصل آینده هوشیار کرده باشد اما قطعا او نمی تواند از هم اکنون پیش بینی کند که درون تیمش چه اتفاقی خواهد افتاد. این زنگ خطر بیشتر در خط حمله به گوش می رسد. جایی که حالا مهدی طارمی یک رقیب جدی به نام گادوین منشا دارد. بازیکنی که فصل گذشته برای پیکان بسیار خوب گل زد و حالا امید اول سرخپوشان برای گلزنی است.

چند سال پیش زمانی که بازیکنی به نام ابراهیم توره در تیم پیکان درخشید پرسپولیسی ها سراغ او رفتند و این بازیکن را سرخپوش کردند. اما توره برخلاف بازیهای خوبی که در پیکان انجام داد برای پرسپولیس اصلا خوب نبود و خیلی زود جمع سرخپوشان را ترک کرد. توره فصل بعد به سپاهان رفت و نمایش خوبی در این تیم داشت.

در آن سال برخی بازیکنان پرسپولیس برای اینکه نمی توانستند درخشش توره را ببینند به او پاس نمی دادند. شاید به همین خاطر بود که این بازیکن در پرسپولیس درخششی نداشت. حالا اما شرایط متفاوت است. مهدی طارمی دو سال آقای گل لیگ بوده و در پرسپولیس دوستانی دارد که باید هوایش را داشته باشند.

ماندن طارمی حالا زنگ خطر را برای منشا به صدا درآورده است که شاید بلایی که سر ابراهیم توره آمد سر این بازیکن هم بیاید. پاس ندادن به منشا برای اینکه طارمی به موفقیت هایش ادامه دهد یک هشدار بزرگ برای برانکو است. خصوصا اینکه طارمی در چند بازی ابتدایی لیگ روی نیمکت خواهد نشست و این منشا خواهد بود که می تواند با گلزنی جایش را در ترکیب ثابت محکم کند. 

اما دوستانی مهدی طارمی که در مرکز زمین هم بازی می کنند و باید به منشا گل بدهند ملاحظات دیگری خواهند داشت. آنها می خواهند دوست صمیمی شان در ترکیب باشد و گل بزند نه یک خارجی!! این بزرگترین دغدغه برای برانکو خواهد بود که مشکل تیمش را حل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.