مشهد- امام جمعه مشهد گفت: برخی کوته فکرها مردم ما را از جنگ می ترسانند که باید گفت اگر آمریکا قدرت داشت در جنگ نیابتی موصول شکست نمی خورد.

کوته فکرها مردم مارا از جنگ می ترسانند/ضرورت مقابله با بدحجابی

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: روز بیست و سوم تیر ماه مصادف با سال روز همبستگی امت حماسه آفرین ما در دفاع از ارکان نظام و رهبری در سال ۷۸ است.

وی افزود: توطئه ای که جریان استکبار و جریان ضد انقلاب در قائله خوابگاه دانشگاه تهران به وجود آوردند در ادامه توطئه ای بود که رضا خان در مسجد گوهرشاد به وجود آورد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: از تحلیل کنار هم گذاشتن این دو جریان به این نتیجه می رسیم که جبهه انقلاب شناخت درستی از آنها دارند و در حال پیشرفت و توسعه هستند و مسیر خود را به درستی طی می کند.

جبهه انقلاب به معنای دو قطبی سازی کشور نیست

وی افزود: جبهه انقلاب به معنای دو قطبی سازی کشور نیست زیرا این جبهه متعلق به همه ملت است و جریان ضدانقلاب نیز انسان های بریده از مردم هستند و پشت به مردم کرده اند.

علم الهدی گفت: جبهه انقلاب از عده ای از همین مردم که ۸۲ سال قبل در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند آغاز شدن و امروز این جریان به جایی رسیده که دنیای کفر را بیچاره کرده است.

امام جمعه مشهد افزود: شناختی که از جبهه انقلاب در جامعه به عنوان جریان سیاسی، اجتماعی مردم به دست می آوریم در قالب چند اصل می تواند تعریف شود.

وی افزود: یکی از این اصول، استکبار ستیزی ملت ایران است که آنقدر در منطقه توسعه پیدا کرده که ما حتی از نظر دشمنان نیز به قدرت اول منطقه تبدیل شده ایم. سیاست خارجی ما باید مبتنی بر اصل استکبار ستیزی باشد و ارتباطی به دولت ها و افراد ندارد.

وی تاکید کرد: مدیران اجرایی کشور در پیمودن مسیر انقلاب باید حواسشان به اصل استکبار ستیزی باشد زیرا هر برنامه ای که در راستای دست دادن با دشمن باشد ضد استکبار و رهبری است و برای مردم ما قابل تحمل نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در عرصه نظامی تابلوی شفاف و آسمانی دفاع از حرم که قهرمانان ما با شهادت و ایثارشان به دوش کشیدند و دشمنان ما را از مرزهای ایران به سواحل مدیترانه عقب رانند، نشان از استکبار ستیزی در عرصه نظامی است. آزادی موصول ثابت کرد آمریکا و اسرائیل به هیچ وجه در منطقه جایی برای نفوذ و قدرت نمایی ندارند.

برخی کوته فکرها مردم ما را از جنگ می ترسانند

وی گفت: برخی کوته فکرها مردم ما را از جنگ می ترسانند که اگر آمریکا قدرت جنگ داشت به جنگ نیابی متوسل نمی شد و جنگ نیابی او هم شکست نمی خورد. این نشان می دهد دشمن برای همیشه جای پای خود را در منطقه و کشور ما از دست داده است.

علم الهدی گفت: جبهه دیگر، جبهه دفاع از ارزش هاست و هر کجا دشمن بخواهد با لا ابالی گری و ترویج فساد دین جوانان را سست کند، جبهه انقلاب می ایستند و از اصول خود دفاع می کند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: باید این واقعیت را قبول کنیم که موضوع دفاع از ارزش ها و مقابله با بد حجابی تنها یک وظیفه حکومتی نیست. البته حکومت مسئولیت دارد در مقام حفظ حجاب بکوشد و از همه ظرفیت های خود استفاده کند و دستگاه های حکومتی نیز  مسئول پیش گیری از جرم هستند که مهم ترین آنها مقابله با بد حجابی است.

وی افزود: اصل مقابله با بدحجابی، وظیفه جبهه انقلاب است و همه باید با این معظل برخورد کنند.

علم الهدی تاکید کرد: ستون خیمه انقلاب ولایت و رهبری است زیرا نظامی از نظر ما مشروعیت دارد که به امام زمان (عج) متصل باشد و تنها عامل مشروعیت نظام ما موضوع رهبری و ولایت است که به دست حجت امام زمان(عج) است.

وی گفت: حفظ ستون نظام که رهبر معظم رهبری است اصل مهم جبهه انقلاب است و الا هیچ مشروعیتی نداریم.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.