امام جمعه موقت شهرستان بشرویه ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: در اسلام و آیات وروایات بر اصول اسراف اشاره شده است که این مقوله بسیار مهم است

شهروندان بشرویه ای  تاحد امکان در مصرف برق صرفه جویی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در بشرویه؛حجت الاسلام والمسلمین رضا بهشتی‌فر گفت: از مصادیق اصراف در اسلام،در مال، وقت و برکات الهی سفارش شده است که باید حتی ازوقت که ارشمند است بهترین بهره را برد و به بی خودی هدر نداد چون یک حرام انجام می شود .

بهشتی‌فر عنوان کرد: همه ما باید این منکر بزرگ اسلام را که پیام های دنیوی و اخروی دارد را رعایت کنیم و از طریق فریضه بزرگ امربه معروف و نهی از منکر جلوی یک سری از اسراف های و اشرافیگری ها را بگیریم.

امام جمعه موقت بشرویه نیز بر استفاده بهینه از انرژی های را یک امر الهی دانست و گفت: مبادا با اسراف و زیاده روی در ضروریات به خصوص در آب, برق و حامل ها ایجاد گناه کنیم.

وی افزود:در ملت اسلامی ایران ما دارای ۸۰ میلیون جمعیت هستیم که تنها دراسراف دانه ای برنج شود چه سرمایه ای از بین می رود.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی فر نیز برصرفه جویی در برق در گرمای بالای ۵۰ درجه تاکید و خواستار شد تا شهروندان بشرویه ای  تاحد امکان در مصرف برق صرفه جویی کنند.

خطیب جمعه موقت شهرستان بشرویه درادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: واقعه فتنه کوی دانشگاه تهران یکی از فتنه‌هایی بود که دشمن طراحی کرده بود که هدف این فتنه ضربه مستقیم به نظام و اسلام بود,که ما باید دشمن را تنها در لباس رزم نشناسیم بلکه دشمن در قالب دوست هم نفوذپذیر است.

وی  افزود: بیداری و وحدت مردم تنها کلید پیروزی در فتنه ها است که باز هم مردم ایران باهمدیگر یک دل و یک صدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بهشتی فر همچنین به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این شورا یک شورای اسلامی است که بر لازمه این شورا بر ملت بسیار سفارش شده است که تنها نکته تعیین و تکذیب حقانیت ها است.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه همچنین در پایان پیروزی بزرگ ملت عراق و امت اسلامی  رابر علیه داعش و آزادسازی موصل را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارما نمازگزاران شعارهایی در حمایت حجاب اسلامی و الگوی حجاب  اسلامی چادر است و بدحجابی  در نظام جمهوری اسلامی را محکوم  و ضد اسلام دانستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.