زاهدان-سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از اعزام تیم های اورژانس ۱۱۵ و مرکزبهداشت به سطح شهر و محلهای موردنیاز خبرداد و از تمام مسئولین مراکز خواست تا با تمام توان در کنار سایر ارگانها به کمک مردم بشتابند.

آماده باش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای امداد رسانی به مردم سیل زده

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با قدس آنلاین ضمن اشاره به بارندگی های اخیر و وقوع سیل و طوفان در شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: طی پیامی به تمام واحدهای تحت پوشش این دانشکده دستور همکاری تمام و کمال با مردم و در اختیارگذاشتن توان لجستیکی این اداره جهت رفع مشکل شهروندان را صادر شده است.

دکتر محمد مهران امینی فرد خاطر نشان کرد :ما موظف به کمک به همشهریان عزیز در تمام بحرانها هستیم و ارائه خدمات این دانشکده منحصر به خدمات بهداشتی درمانی نیست.

وی از اعزام تیم های اورژانس ۱۱۵ و مرکزبهداشت به سطح شهر و محلهای موردنیاز خبرداد و از تمام مسئولین مراکز خواست تا با تمام توان در کنار سایر ارگانها به کمک مردم بشتابند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد:هم اکنون تیم های اورژانس ۱۱۵ و مرکز بهداشت و بهداشت محیط دانشکده در قالب تیم مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر جهت بررسی اوضاع و کمک به شهروندان و بیماران موردنیاز گرفتار در سیلاب و باران به مناطق گسیل شده اند و درصورت نیاز نیروی بیشتری اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: کلیه پرسنل دانشکده در آماده باش کامل بسر میبرند و دپوی تجهیزات دارویی و پزشکی در وضعیت مناسب و استانداردی هست. دکترامینی فرداز شهروندان درخواست کرد:ضمن حفظ خونسردی خود در مواقع بروز حادثه با تلفن ۱۱۵ تماس حاصل نمایند .

وی درپایان به تمام شهروندان اطمینان خاطر داد:تمام همکاران دانشکده علوم پزشکی در این لحظات بحرانی بنابر وظیفه انسانی و سازمانی خود در خدمت تمام شهروندان عزیز می باشند و درکنار مردم شریف هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.