خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه/  از گمانه زنی درباره کابینه دوازدهم  تا  آزار جنسی ترامپ علیه همسر ماکرون

گمانه زنی درباره کابینه دوازدهم 

قدس/ الیاس حضرتی- فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب- درباره تغییرات در کابینه آینده حسن روحانی که در روزهای پیش رو اعلام می شود، در صفحه شخصی اش در توییتر نوشته است: ابقای آقایان ظریف، زنگنه، قاضی زاده هاشمی، سلطانی فر، واعظی و دهقان در دولت دوازدهم قطعی است.

چاقو دسته خود را می بُرَد

باشگاه خبرنگاران/ یک وکیل از رژیم صهیونیستی- در سخنانی- علیه جنایات این موجودیت نسبت به مردم فلسطین گفت: اقدامات وحشیانه سران اسرائیل برخلاف چیزی است که در دوره تحصیل مطالعه کرده و به او آموزش داده اند. حرف آنها یک چیز است و عمل‌شان -درست- بر خلاف گفتارشان!

پاسخ آشنا به عارف

باشگاه خبرنگاران/ درپی متن توییتری عارف- رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصطلاح طلبان- درباره تعیین اعضای کابینه دوازهم که نوشته بود: «همراهی، ‌هماهنگی و همدلی با جریان اصلاحات رمز موفقیت دولت دوازدهم است و گفتمان اصلاحات در این مسیر به دنبال سهم‌خواهی نیست»، حسام الدین آشنا- مشاور رئیس جمهور- نوشت: «درست است که گفتمان از جنس سهم خواهی نیست اما امان از سهم خواهی های افراد به اسم جریان».

گریه نخست‌وزیر

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش سی ان ان، ترزا می- نخست وزیر انگلیس- اذعان کرد که درپی  شکست حزبش در انتخابات اخیر انگلیس، گریسته است.

پشت پرده اخراج پژوهشگر ایرانی

عصرایران/ در حالی که پیشتر فرمان ضد مهاجرتی ترامپ، علت دیپروت محسن دهنوی- پژوهشگر ایرانی- از آمریکا اعلام شده بود، رسانه های آمریکایی اما نوشته اند علت اصلی دیپروت دهنوی پیشینه عضویت فعال او در بسیج دانشجویی دانشگاه بوده است.

گردباد ویرانگر

ایرنا/ شبکه خبری سی بی اس آمریکا اعلام کرد: یک مشاور نزدیک ترامپ افشاگری های مربوط به دیدار پسر وی را  با وکیل روس بسیار بد و ویرانگر و به گردبادی که دارای بالاترین قدرت ویرانگری است، تشبیه کرده است.

هدیه متفاوت رهبر کره شمالی

عصرایران/ به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ او- رهبر کره شمالی- از سازندگان و طراحان موشک بالستیک قاره پیما تقدیم کرد و به هر یک از آنها مجموعه سخنرانی هایش و یک ساعت یادگاری هدیه داد.

آزارجنسی ترامپ علیه همسر ماکرون

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش سی ان ان، بسیاری از کاربران توییتر و فیسبوک، سخنان ترامپ را در تمجید از شرایط فیزیکی بریژیت ماکرون- بانوی اول فرانسه را که بیش از دو دهه از همسرش بزرگ تر است- در ملاقات با امانوئل ماکرون- رئیس جمهور فرانسه-  را نوعی «آزار جنسی» مخاطب ارزیابی کرده اند.

لفاظی های ضدایرانی 

جام نیوز/ ترامپ در دیدار با ماکرون- رئیس جمهور فرانسه- و در ادامه لفاظی های ضدایرانی خودش، با ادبیات به دور از شئون دیپلماتیک مدعی شد: کره‌شمالی، ایران و سوریه دولت‌های یاغی هستند.

نتانیاهو باید برود

العالم/ به گزارش آسوشیتدپرس، موشه شعلون- منتقد دولت اسرائیل- گفت: بنیامین نتانیاهو فاسد است و  به علت تضاد منافع احتمالی در ارتباط با خرید زیردریایی های آلمانی باید از سمت خودش استعفا کند.

سرسخت نبود

العالم/ در پی ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر «سرسختی» در دیدار با ولادیمیر پوتین، پسکوف- سخنگوی کرملین گفت: اظهارنظر ترامپ درباره سرسختی اش در دیدار با پوتین، برای مصرف داخلی در آمریکاست.

اعتصاب غذا

تابناک- ایران/ جوانفکر- مشاور رسانه ای احمدی نژاد- در کانال تلگرام اش ادعا کرد که حمید بقایی- معاون اجرایی دولت دهم- در اعتراض به بازداشت خود، اعتصاب غذا کرده است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.