​ایلام- رئیس هیئت مدیره باشگاه چوار ۶۵ ایلام گفت: صدا و سیمای مرکز با عدم پخش مستقیم بازی پیشکسوتان استقلال و چوار ۶۵ حسرتی بزرگ خواهد داشت.

حسرت بزرگ برای صداو سیمای مرکز ایلام!

دکتر حجت اله هاشم بیگی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه از تیم پیشکسوتان استقلال تهران که برای این بازی دوستانه و گرامیداشت یادو خاطره ۶ هزار شهید مهران به ایلام سفر کردند، از جانب تمامی هم استانی هایمان تشکر می کنم، اظهار داشت: هزینه این بازی را ما با کمک دوستان و همکارانمان تأمین کردیم.

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز ایلام در عدم پوشش تصویری این بازی، افزود: اگر خود صدا و سیما بخواهد چنین بازی را برگزار کند، بایستی هزینه های بسیاری متحمل شود در حالیکه ما توانستیم با حداقل هزینه، تیمی نامدار و بزرگ را به ایلام آوریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه چوار ۶۵ ایلام هدف این بازی را گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۱ و دیگر شهدای مهران عنوان و تصریح کرد: همیشه این گلایه وجود دارد که مهران و آزادسازی آن و ۶ هزار شهید این خطه خونرگ از ایران اسلامی، به اندازه کافی در کشور معرفی نشده اند و اکنون که این بازی برای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان برگزار شده، صدا و سیمای مرکز ایلام همکاری لازم را نداشته و بدزمانی را برای کسب درآمد از فوتبال انتخاب کرد.

حجت اله هاشم بیگی زبان فوتبال را زبانی بین المللی که همگان آن را به خوبی درک می کنند دانست و خاطرنشان ساخت: برای معرفی مهران، صدا و سیمای مرکز ایلام می توانست علاوه بر تأمین بخشی از هزینه های این بازی، با همکاری و تعامل با صدا و سیمای کشور، این بازی را از دیگر شبکه های سراسری پوشش داده و نقش خود در معرفی استان و حوادث مختلف و جاودان آن را پررنگ تر می کرد.

وی با تأکید بر اینکه ما وظیفه خود را برای برگزاری این بازی انجام دادیم، بیان داشت: اگر ما برای بازی های دوستانه دیگر، تیم های بزرگ دنیا را به ایلام بیاوریم برای پوشش آن، از صدا و سیمای کشور و دیگر مراکز استان های همجوار برای پخش آن استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه چوار ۶۵ ایلام به همکاری دیگر دستگاه های اجرایی برای برگزاری این دیدار اشاره کرد و یادآور شد: جا دارد از تلاش های استاندار ایلام، بنیادشهید و امور ایثارگران استان، ورزش و جوانان استان و دیگر دوایر دولتی که در برگزاری این بازی نقش داشتند، تشکر نمایم.

گفتنی است بازی دوستانه پیشکسوتان استقلال تهران و چوار ۶۵ ایلام در افتتاحیه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهر و گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار شهید عملیات آزادسازی مهران، روز گذشته با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید و گل های این دیدار را محمد نوازی و پرویز برومند برای پیشکسوتان استقلال و هر دو گل پیشکسوتان چوار ۶۵ را علی نظر جوهری به ثمر رساند و در دقایق پایانی نیز تیم چوار ۶۵، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.