تیم فوتبال الاهلی عربستان در حالی در دومین دیدار تدارکاتی خود به پیروزی رسید که هواداران این باشگاه در حمایت از یک بازیکن کمپین به راه انداختند.

هواداران الاهلی خطاب به مسئولان باشگاه: چه کار می کنید؟

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس به روزهای پایانی اردوی آماده‌سازی خود در اوکراین نزدیک می‌شود، حریف عربستانی پرسپولیس وضعیت متفاوتی دارد. پرسپولیس و الاهلی روزهای ۳۱ مرداد و ۲۱ شهریورماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

پیروزی در دومین دیدار تدارکاتی در اتریش
الاهلی عربستان ۱۰ روزی می‌شود که اردوی آماده‌سازی خود را در اتریش برپا کرده و در این مدت دو دیدار تدارکاتی هم برگزار کرده است. الاهلی که در دیدار نخست خود برابر یک تیم اتریشی به پیروزی ۱۲ گله دست یافته بود، شب گذشته در دومین دیدار خود برابر بوداپست مجارستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. عمر السومه مهاجم سوریه‌ای الاهلی در این بازی هم موفق شد گلزنی کند تا آمادگی‌اش را در آستانه بازی با پرسپولیس به رخ بکشد.

هواداران خطاب به مسئولان: چه کار می کنید؟
هر چند الاهلی اردوی خود را زیر نظر سرگئی ربروف پیش می‌برد، اما هواداران این تیم از شرایطی که در این باشگاه حاکم شده، ناراضی هستند و این نارضایتی خود را مجدداً به رخ مسئولان الاهلی کشانده‌اند. رسانه‌های عربستانی گزارش داده‌اند بسیاری از هواداران الاهلی از وضعیت نقل و انتقالات این تیم ناراضی هستند و این سؤال برایشان ایجاد شده که بعد از گذشت ۱۰ روز از اردوی اتریش، چرا مسئولان این باشگاه کاری برای جذب بازیکن خارجی جدید انجام نمی‌دهند.

کمپین هواداران در حمایت از یک بازیکن
این هواداران همچنین نسبت به یکی از تصمیم‌های باشگاه معترض بوده و کمپینی را در فضای مجازی در اعتراض به اقدام باشگاه ایجاد کرده‌اند. «عواجی» یکی از بازیکنان الاهلی است که از جایگاه خوبی در بین هواداران این تیم برخوردار است و شایعه شده که این بازیکن به زودی به صورت قرضی به باشگاه دیگری منتقل می‌شود. همین شایعه کافی بود تا هواداران الاهلی با هشتک «عواجی خط قرمز ماست»، با اعتراض به تصمیم باشگاه خواهان حفظ این بازیکن شوند.

استعفای یکی از مدیران الاهلی
خبری دیگر از باشگاه الاهلی این است که موسی المحیانی یکی از مدیران باشگاه از سمت خود استعفا داده و شائباتی مبنی بر اختلاف این مدیر با مسئولان الاهلی مطرح شده است که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

پاسخ منفی مدیر باشگاه سلتاویگو به حریف پرسپولیس
در حالی که هواداران الاهلی از وضعیت نقل و انتقالات این تیم راضی نیستند، مسئولان این باشگاه به شدت پیگیر جذب سه بازیکن خارجی جدید هستند؛ یکی از این بازیکنان پابلو هرناندنز بازیکن شیلیایی تیم سلتاویگوی اسپانیا بود که کارلوس مورینو با انتقال این بازیکن به الاهلی مخالفت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.