قم- قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه افزود:در نوبت صبح ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب حوزوی برادر در آزمون شرکت کردند و تعداد ۵۰۰ نفر شرکت کنندگان خواهرخبر داد

آزمون قضات حوزویان در قم برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام سید توحید عامری با بیان اینکه این آزمون صبح شنبه در دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه قم در کیلوکتر ۵ جاده قم – تهران برگزار شد عنوان کرد:این آزمون ویژه داوطلبان جذب عمومی حوزوی است که در حدود ۳ هزار نفر حوزویان در این آزمون ثبت نام کردند.

قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه افزود:در نوبت صبح ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب حوزوی برادر در آزمون شرکت کردند  و تعداد ۵۰۰ نفر شرکت کنندگان خواهر نیز عصر امروز در این آزمون شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد:این حوزویان مشمول مقررات جذب عمومی می باشند یعنی بعد از شرکت در آزمون کتبی تشریحی در صورت کسب حد نصاب لازم به آزمون شفاهی و مصاحبه علمی و بعد آزمون های گزینش دعوت می شوند.

حجت الاسلام عامری تصریح کرد:این آزمون داوطلبان حوزوی همانند آزمون های دانشگاهی یک نوبت به صورت آزمون سراسری کتبی انجام می شود اما آزمون شفاهی در طول سال دو نوبت انجام می شود.

وی بیان کرد:در سال جاری نیز با توجه به فضا و ظرفیتی که برای جذب ایجاد شده داوطلبان قضاوت از طریق برنامه سیستم جذب ثبت نام را انجام دادند و تاریخ آزمون تعیین شد.

قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه تاکید کرد: محل برگزاری آزمون تنها در شهر قم است این آزمون ویژه داوطلبان حوزوی است و آزمون داوطلبان قضات دانشگاهی نیز آبان ماه برگزار می شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.