مسئولان باشگاه پرسپولیس خوب می دانند اگر دربی آلمان را برگزار نکنند با دردسرهای زیادی مواجه خواهند شد.

گزارش ویژه قدس آنلاین/ پشت پرده اصرار پرسپولیس به برگزاری دربی در آلمان

قدس آنلاین - گروه ورزشی: هفته هاست که برگزاری دربی تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در آلمان به سوژه اول فوتبال کشور تبدیل شده و با وجود اینکه 31 تیرماه به عنوان روز برگزاری این بازی اعلام شده است اما هنوز به طور دقیق و قطعی معلوم نیست این بازی برگزار شود یا نه.

این کش و قوس درحالی ادامه دارد که ظاهرا استقلالی ها مشکلی برای حضور در آلمان ندارند و منتظر نشسته اند تا رقیب سنتی تکلیف این بازی را مشخص کند. اما مشکل اصلی پرسپولیس است که باید در یک بازی سوپرجام هم به میدان برود. 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ به عنوان قهرمان لیگ برتر باید به مصاف شاگردان علی کریمی بروند که عنوان قهرمانی جام حذفی را یدک می کشند. دیدار سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و نفت باید روز 30 تیرماه برگزار شود اما زمان نزدیک این دیدار تا با دربی همه چیز را بهم ریخته است.

از سویی سازمان لیگ تاکید کرده اگر پرسپولیس در دیدار سوپرجام به میدان نرود جریمه خواهد شد و از سوی دیگر پرسپولیسی ها تمایل دارند دربی آلمان را هر طور شده برگزار کنند. علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در تازه ترین اظهار نظر خود تاکید کرده که این تیم در هر دو بازی به میدان خواهد رفت اما زمان سوپرجام مشخص نیست!

طاهری که خوب از مشکلات مالی باشگاهش مطلع هست به دنبال برگزاری قطعی دربی در آلمان است. او خوب می داند که اگر درآمد حداقل پنج میلیاردی این بازی به باشگاهش نرسد عواقب خطرناکی در انتظار سرخپوشان خواهد بود. شکایت مانوئل ژوزه به روزهای پایانی اعلام رای نهایی نزدیک شده و به نظر می رسد سرخپوشان باید مبغلی بیش از پنج میلیارد تومان را به این مرد پرتغالی بدهند.

به همین خاطر است که پرسپولیسی ها اصرار دارند به آلمان بروند و یک بازی انجام دهند تا شاید از این طریق بتوانند بخشی از مطالبات ژوزه را پرداخت کنند. ضمن اینکه چند پرونده بین المللی دیگر نیز پرسپولیس را در خطر کسر امتیاز و حتی محرومیت قرار داده و به همین خاطر سرخپوشان اصرار دارند که دربی آلمان را برگزار کنند. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی حاضرند جریمه سازمان لیگ را به خاطر غیبت در سوپرجام به جان بخرند اما دربی را به هر قیمتی شده برگزار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.