یزد - استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته بارها توسط دشمنان در ابعاد مختلف مورد هجمه قرار گرفته ولی تمام آنها را بخاطر روحیه شهادت طلبی و فداکاری مردم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته بارها توسط دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام کاظم راشد یزدی جمعه شب در یادواره شهدای روستای هنزای شهرستان مهریزاظهارداشت : حراست از انقلاب اسلامی در گرو انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که باید توسط نهادهای فرهنگی و آموزشی انجام گیرد.
وی افزود: دشمنان که تاب دیدن نظام و انقلاب اسلامی ما را ندارند همچنان به توطئه های خود بخصوص در ابعاد فرهنگی و اقتصادی ادامه می دهند.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ملت ایرانباید  روحیه شهادت طلبی خود را حفظ کرده  و لحظه ای دست از اهداف و آرمان های الهی و انقلابی برندارد و ایران اسلامی برای مقابله با تهدید نرم استکبارجهانی درعرصه های مختلف نظام حضوری آگاهانه داشته  که دشمنان دست از توطئه های خود بر نداشته اند و برای تضعیف انقلاب اسلامی در دنیا تلاش می کنند. 

راشد یزدی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در موصل،عراق و سوریه گفت: پیروزی جبهه مقاومت در لبنان ، سوریه ، عراق و سایر مناطق بخاطر فداکاری رزمندگان جانبرکف اسلامی ، روحیه شهادت طلبی ، توجه به منویات مقام معظم رهبری و مرجعیت شیعه و همچنین ایستادگی بر اصول و ارزش های الهی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.