یک دیدار دوستانه در شهر روستوف باعث قطعی‌شدن بازی دوستانه ایران و روسیه شد.

کی روش چگونه برای بازی با روسیه اوکی گرفت؟ + عکس

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ 10 اکتبر 2017 (18 مهرماه 96) دیدار دوستانه‌ای را مقابل تیم ملی روسیه انجام خواهد داد، دیداری که به‌احتمال فراوان در مسکو و ورزشگاه لوژنیکی برگزار خواهد شد، هرچند هنوز قرارداد برگزاری این بازی دوستانه امضا نشده است، با این حال برگزاری این بازی قطعی است و سرمربیان دو تیم ایران و روسیه برای برگزاری این بازی به نتیجه رسیده و آن را قطعی کرده‌اند.

کارلوس کی‌روش پس از قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی روسیه از برگزاری بازی دوستانه در تاریخ 10 اکتبر با میزبان جام جهانی خبر داد و در این خصوص گفت: «من روی ارتباط‌های شخصی که داشتم توانستم یک بازی دوستانه خوب و بزرگ را پیش از حضور در جام جهانی با تیم میزبان این رقابت‌ها هماهنگ کنم».

ارتباط‌های شخصی که کارلوس کی‌روش از آن صحبت می‌کند، دیداری است که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی روسیه داشت. کارلوس کی‌روش که چند ماه پیش به روسیه سفر کرده بود، در شهر روستوف و در حاشیه دیدار روستوف و منچستریونایتد در لیگ اروپا دیداری با سرمربی تیم ملی روسیه داشت. سرمربی پرتغالی تیم ملی در این دیدار دوستانه و صمیمی برای برگزاری بازی دوستانه پیش از جام جهانی با چرچسوف به نتیجه رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.