معاون وزارت ورزش و جوانان از تصمیم مهدی تاج برای موافقت با استعفای علیرضا اسدی حمایت کرد.

حمایت معاون وزیر ورزش از برکناری علیرضا اسدی از فدراسیون فوتبال

به گزارش قدس آنلاین از مهر، موضوع کنار رفتن علیرضا اسدی از پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درست یکروز بعد از بیانیه تند کارلوس کی روش علیه او حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. با اینکه فدراسیون و کی روش تاکید کردند جدایی اسدی از مجموعه فدراسیون ارتباطی با بیانیه سرمربی تیم ملی نداشته اما همچنان شایعات در این باره داغ است. با این وجود وزارت ورزش و جوانان از تصمیم تاج برای جدایی اسدی حمایت می کند.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش در این باره عنوان کرد: اختلاف نظرها و سلیقه ها میان دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی بحث جدیدی نبود و از چند سال قبل استارت خورده بود. تصمیمی که تاج در این زمینه گرفت بهترین تصمیم و به جا بود، البته تعابیر مختلفی مطرح است مبنی بر اینکه در رابطه با این موضوع یک نفر دیگر (کارلوس کی روش) تصمیم گیرنده است. همه ما می خواهیم ورزش کشورمان در بخش های مختلف عزت خود را حفظ کند و اجازه ندهیم تصمیمی گرفته شود که به جایگاه آنها خدشه وارد کند به همین دلیل در کنار فدراسیون بودیم و حتی در خصوص این تصمیم – انتخاب ساکت به عنوان سرپرست دبیرکل- با آقای تاج صحبت کردیم، البته آقای اسدی از زحمتکشان ورزش و فوتبال ما هستند.

وی افزود: طبق صحبت هایی که من با تاج داشتم، این تصمیم هیچ ارتباطی با موضوعات اخیر و بیانیه ها نداشته است. دوستان ما در برخی امور بهتر است وارد جزییات نشوند و اجازه دهند افراد مسئول در مورد آن تصمیم گیری لازم را داشته باشند، چون گاها کشیده شدن برخی موضوعات به رسانه ها تاثیر منفی در تصمیم گیری ها دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.