قم - کاراته کاهای قمی با کسب ۲ مدال در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا درخشیدند.

کاراته کاهای قمی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا درخشیدند

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی در قزاقستان به پایان رسید که هر ۲ کاراته کای قمی اعزامی تیم ملی نوجوانان به این رقابت‌ها موفق شدند با کسب مدال کار خود را به پایان برسانند.

در این مسابقات که با حضور تیم‌هایی از کشورهای مختلف قاره کهن برگزار شد، سید مجید وکیلی کاتاروی نوجوان قمی با کسب چهار پیروزی متوالی و قبول شکست در دیدار پایانی در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا در قزاقستان نایب قهرمان شد.

وکیلی در رقابت‌های قهرمانی کاراته نوجوانان آسیا با نمایندگان ازبکستان، هنگ کنگ و چین تایپه با نتیجه مشابه ۴ بر ۱ به برتری رسید وفینالیست شد اما در کاتای انفرادی نوجوانان، سیدمجید وکیلی در فینال مقابل نماینده ژاپن ۴ بر یک نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

دیگر نماینده استان قم در بخش کومیته حسین خدری بود که با کسب پیروزی مقابل حریف قرقیزستانی خود در دیدار پایانی منهای ۵۷ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شد.

حسین خدری کاراته کای جوان و خوش آتیه استان قم در وزن۵۷ کیلوگرم، ابتدا برابر حریفی ازبکستان پیروز شد، سپس نماینده مالزی را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و در مبارزه سوم عربستان را ۸ بر ۷ شکست داد و راهی فینال شد تا در این دیدار مقابل حریفی از قرقیزستان قرار بگیرد.

خدری در این دیدار با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرد تا صاحب گردن آویز طلا شود و بدین ترتیب هر ۲ نماینده کاراته قم در این مسابقات مدال گرفتند ضمن اینکه امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی تیم ملی بزرگسالان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا روی تاتامی خواهد رفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.