قم- تفاهم‌نامه همکاری ویژه هفته‌های فرهنگ رضوی، میان جامعه المصطفی العالمیه و آستان قدس رضوی، به امضا رسید.

تفاهم‌نامه همکاری میان المصطفی و آستان قدس رضوی به امضا رسید

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین به‌نقل از واحد اطلاع‌رسانی جامعه المصطفی، تفاهم‌نامه همکاری ویژه هفته‌های فرهنگ رضوی، میان جامعه المصطفی العالمیه و آستان قدس رضوی، به امضا رسید.

توسعه همکاری در سطح بین‌الملل، همکاری مشترک در زمینهٔ برگزاری همایش‌ها، کنگره‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی و نیز همکاری مشترک در برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی، از اهداف این تفاهم‌نامه است که به امضای حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی موحدی‌محصل، مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حکیم الهی معاون بین‌الملل جامعه المصطفی العالمیه رسیده است.

شایان‌ ذکر است به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی شناسایی‌شده در خارج کشور، بهره‌گیری از توان و ظرفیت مبلغان بومی، بررسی و شناسایی و پیشنهاد نقاطی برای برگزاری هفته فرهنگ رضوی در خارج کشور و انجام مطالعات لازم برای تعیین کشورها و نقاط برگزاری هفته‌های فرهنگ رضوی، از تعهدات المصطفی در این تفاهم‌نامه است.

همچنین در این تفاهم‌نامه، نیازسنجی و تعیین محتوای هفته‌های فرهنگ رضوی با توجه به ظرفیت هر کشور و منطقه، اعزام هنرمندان، شاعران، سخنرانان وغیره برای اجراهای پیش‌بینی‌شده در هفته‌های فرهنگ رضوی در خارج از کشور و تولید و فراهم کردن اقلام فرهنگی موردنیاز هفته‌های فرهنگ رضوی، بر عهده آستان قدس رضوی قرار دارد.

گفتنی است نحوه اجرا و همکاری‌های مشترک مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با جامعه المصطفی العالمیه، تابع شیوه‌نامه‌هایی خواهد بود که با توافق طرفین تدوین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.