۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
کد خبر: 547605

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران گفت: جاده هراز از ساعت ۱۲ ظهر شنبه به مدت ۳ روز به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی، به روی خودروهای عمومی بسته است.

هراز بسته شد

به گزارش قدس آنلاین، احمدآفرین محمدزاده اظهارکرد: به منظور ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی راه در جاده هراز (منطقه پیچ ابتهاج)، این محور از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۸ امروز و روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۸ بسته خواهد بود.

وی با اشاره به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ برای اطلاع رسانی به مسافران از وضعیت راه های استان مازندران، از رانندگان وسایل نقلیه خواست در ایام انسداد این محور ضمن رعایت کلیه نکات ایمنی و با احتیاط از طریق دیگر راه های ارتباطی استان تردد کنند.

مازندران با دارا بودن سه محورشریانی با پایتخت کشور از جمله استانهایی است که راه های ارتباطی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این استان ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که ۳ هزار کیلومتر آن جاده اصلی است و محور هراز پرترافیک ترین جاده استان و کشور محسوب می شود که در فصل زمستان با ریزش سنگ ها از دامنه کوه مواجه است و در فصل تابستان برای جلوگیری از ریزش سنگ ریزه ها طرح ترانشه برداری و ایمن سازی توسط اداره کل راهداری استان مازندران اجرایی می شود که گاه تا یک ماه این روند ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.