۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کد خبر: 547651

اکران ویژه‌ای برای «اکسیدان»، «هملت تهران ۲۰۱۷» در روزهای پایانی،نقد و بررسی «آوانتاژ»، اجرای در تالار محراب و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است. حمید فرخ نژاد و امیر جعفری یکشنبه ۲۵ تیر ماه به تماشای اکسیدان می‌نشینند.

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی«اکسیدان»،در ادامه دیدارهای مردمی این فیلم سینمایی یکشنبه ۲۵ تیر ماه ساعت ۲۰:۳۰ حمید فرخ نژاد و امیر جعفری در سینمای اریکه ایرانیان به تماشای این فیلم سینمایی می‌نشینند.

فیلم سینمایی«اکسیدان»به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی از ابتدای اکران با حواشی بسیاری همراه است  و با وجود تحریم حوزه هنری و دراختیار نداشتن ۹۰ سالن سینما تاکنون با استقبال مخاطبانش رو به رو شده است.

در خلاصه داستان «اکسیدان» آمده است:اصلان اگر می‌دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد ،اصلا عاشق نمی‌شد.

جواد عزتی،امیر جعفری،شبنم مقدمی،شقایق دهقانی،رضا بهبودی ،لیندا کیانی،علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند .رسانه فیلمسازان پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

« هملت، تهران ۲۰۱۷» به ایستگاه آخر رسید

  نمایش «هملت، تهران ۲۰۱۷» به کارگردانی کیومرث مرادی با رکورد بیشترین مخاطب در تابستان ۹۶ به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش مشاور رسانه‌ای نمایش، پیش فروش بلیت روزهای پایانی «هملت تهران ۲۰۱۷» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی کیومرث مرادی  آغاز شده است.

« هملت، تهران ٢٠١٧» داستانی گم شده‌ایی از رابطه عاشقانه افیلیا و هملت است، داستانی گم شده در میانه سیاست، جنگ و انتقام.

سینا ساعی، زهرا بهروزمنش، آرمیتا فروزنده، محیا صدرزاده، دریا خلیلی، پانته‌آ قدیریان، دلنیا قادرپور، فرهاد رادمان، میلاد معیّری، محمد مسگری، سلمان صالحی، رضا داوودوندی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«هملت، تهران ۲۱۰۷» از ۲۸ خرداد ماه هر شب بجز شنبه ها ساعت ۲۱:۰۰در تماشاخانه تازه تاسیس شهرزاد به روی صحنه رفته است و  در شمار نمایش‌های رکورد دار تابستان ۹۶ محسوب می‌شود.

"آوانتاژ" در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

مستند «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت یکشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

مستند «آوانتاژ» روایتی از زندگی تعدادی کارتن خواب رو به بهبود است، که مسیر تلاش برای بهتر زندگی کردن را طی می کنند. آنها همه برخواسته از گورند.

انتشار فراخوان کارگاه آموزشی با موضوع جلوه‌های ویژه بصری

مدرسه ملی سینمای ایران با هدف ارتقاء دانش عمومی علاقه‌مندان به حوزه جلوه‌های ویژه بصری و همچنین تحلیل و بررسی تجربیات روز سینمای ایران،کارگاه VFX ۱۰۱ را برگزار می‌نماید.

شهریه این دوره ۳۰۰ هزارتومان بوده و علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ثبت نام می‌توانند به سایت www.mmciran.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۲۲۹۰۵۲۴۶ - ۲۲۹۰۵۲۴۵–۲۲۲۵۹۵۴۷ تماس حاصل کنند.

از ابتدای مرداد «جای خالیِ ما» در تالار محراب روی صحنه می‌رود

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری راهین، نمایش «جای خالی ما» به نویسندگی نفیسه بیدی و راحله قبادی و کارگردانی رضا راد روی صحنه تالار محراب می‌رود.

رضا راد، در رابطه با داستان این نمایش گفت: «جای خالیِ ما» حکایت آدم‌هایی‌ست که در زندگی روزمره خود دچار چالش‌هایی شده‌اند که نتیجه فراز و فرودهای فرهنگی و اقتصادی در چند دهه اخیر می‌باشد.

روزگار افرادی با موقعیت‌ها و سوابق اقتصادی و اجتماعی درخشان که بواسطه تصمیم‌های ما، از جایگاه خود تنزل کرده و آسیب‌های آن متوجه همه شده است و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

حسین میرزائیان، مسعود بهارلو، فریبا رسولی و صدف میرمحمدی ایفاگر نقش‌های این نمایش هستند. محسن صادقی نیز دستیار کارگردان در این نمایش است.

راد با اشاره به اینکه اکنون روزهای پایانی تمرین نمایش را سپری می‌کنند، اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه نمایش «جای خالی ما» در سالن اصلی مجموعه محراب روی صحنه می‌رود و امیدوار هستیم بتوانیم نمایشی خوب که برآمده از دغدغه‌های مردم است را به روی صحنه ببریم.

نمایش «جای خالی ما» از یکم مرداد به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری راهین در تالار محراب روی صحنه می‌رود.

نشست چشم انداز تئاتر استان‌ها افتتاح میشود

نشست‌های دو روزه چشم انداز تئاتر استان‌ها ساعت ۹ صبح یک شنبه ۲۵ تیر در تماشاخانه سنگلج افتتاح می‌شود.

 نشست‌های تخصصی چشم انداز تئاتر استان ها طی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیر ماه در محل هتل باباطاهر تهران و با حضور روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی ایران ، معاونین امور هنری و کارشناسان تئاتر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست با هدف الگو آفرینی، همنواختی فرصت‌ها و تعالی مدیریت تئاتر در سراسر کشور  شکل گرفته مرادخانی معاون امور هنری، کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت و احمدی مدیر کل امور استان‌ها، خسروی مدیرکل دفتر نوسازی و تحویل اداری ، حیدری مدیر کل دفتر حقوقی و امور مالکیت معنوی، صادقی زاده مدیر دبیر هیات رسیدگی به موسسات تک منظوره، باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان هنری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور از جمله مهمانان ویژه این نشست‌ها خواهند بود.

آماده شدن نسخه‌ی نهایی «من،یوسفم،مادر»

نسخه نهایی فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا فرطوسی»، با بازی «عباس غزالی» و بازیگر سرشناس سینمای عرب آماده نمایش شد.
فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» (أنا یوسف یا اُمی) Mother,I'm Joseph نخستین اثر سینمایی «محمدرضا فرطوسی» است که در ژانر دفاع مقدس و به زبان عربی تولید شده است که «عباس غزالی» از بازیگران سینمای ایران در کنار «زهرا الربیعی» بازیگر عراقی و سرشناس سینمای عرب به ایفای نقش می‌پردازند و حمیده موسوی، حمید حمیدی و احمد حیدری از دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.
«من یوسفم، مادر» داستان جوانی بغدادی با نام یوسف را روایت می‌کند که به دلیل ممانعت از حضور در جنگ علیه ایران توسط ارتش رژیم بعث، دستگیر شده است و بعد از مدتی ناپدید می‌شود. 
«محمدرضا فرطوسی» پیش از ساخت «من یوسفم، مادر» با مستندهای خود همچون؛ «ایران، جنوب غربی» در مهمترین جشنواره‌های مستند دنیا از جمله؛ ایدفا، هات داکس، مونیخ، «ژان روش» پاریس، داکیوتاه آمریکا، دبی، بارسلونا و ... حضور داشته و جوایز متعددی نیز کسب کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.