بوشهر-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با توقیف خودروی حامل مواد مخدر در ورودی بوشهر یک باند حرفه‌ای مواد مخدر متلاشی شد.

یک باند قاچاق مواد مخدر در ورودی بوشهر متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عبدالله خسروانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر اجتماعی شده  اظهار داشت: در این راستا همه مردم  خود را موظف در برخورد با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ می‌دانند.

وی با اشاره به متلاشی شدن باند حرفه‌ای مواد مخدر در شهر بوشهر تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ویژه پیرامون فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر اقدامات اطلاعاتی و شناسایی را انجام دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله مواد  مخدر از استان هرمزگان به بوشهر داشتند خاطر نشان کرد: در اجرای طرح ارتقاِِء ِامنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام تحقیقات دقیق و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات دریافتند، سرکرده یک باند قاچاق مواد مخدر قصد دارند با همکاری دیگر مرتبطین خود محموله مواد مخدری را از استان هرمزگان به استان بوشهر انتقال دهند.

وی از توقیف خودرو حامل مواد مخدر در ورودی شهر بوشهر خبرداد و افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران و برنامه ریزی دقیق عملیاتی خودروهای حامل مواد مخدر در محور کنگان به بوشهر شناسایی و در یک عملیات حساب شده در ورودی شهر بوشهر توقیف شدند.

سرهنگ خسروانی از کشف  ۴۹ کیلوگرم حشیش خبرداد و بیان کرد: در بازرسی ماموران پلیس از یکی از خودروهای توقیفی مقدار ۴۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در صندلی عقب و زیر کاپوت خودرو کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه ۶ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند گفت: مواد کشف شده به همراه متهمان برای ادامه بررسی به پلیس مبازره با مواد مخدر استان بوشهرمنتقل شدند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.