خرم آباد- مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی لرستان خبر داد و گفت : ۱۱مرداد ماه بزرگترین رویداد ورزشی با حضور قریب به ۵۰۰ دانش آموز ورزشکار از سراسر کشوربرگزار می شود .

سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان کشور در لرستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، خدانظر دریکوند این مسابقات را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های مختلف استان برشمرد و افزود: باید قابلیت های لرستان در این مسابقات به ورزشکاران سایر استانها معرفی شود .

وی هم افزایی، تعامل و انسجام کمیته های مختلف را لازم و ضروری برشمرد و ادامه داد: کمیته های مختلف باید ضمن انجام دقیق وظایف محوله تلاش کنند تا در راستای اهداف جمعی حرکت کنند .

دریکوند به صدور ابلاغ استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد هماهنگی مسابقات اشاره کرد و اضافه کرد: این مسابقات یک رویداد مهم ملی است و باید از ظرفیت سایر دستگاهها هم بهره برد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم به صدور ابلاغ کمیته های مختلف اشاره کرد و گفت: شرح وظایف هر کمیته مشخص شده و کمیته های مختلف موظف شدند تا نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند .

فرید بهرامی به تشکیل جلست توجیهی و تخصصی کمیته های محتلف اشاره کرد و افزود: پوستر مسابقات نهایی شده و در روزهای آینده رونمایی خواهد شد .

در ادامه کمیته های مختلف به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.