اهواز-رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: مصرف مواد مخدر عامل قتل مادر و خودکشی فرزند در شهرستان اهواز شد.

مصرف مواد مخدر عامل قتل مادر و خودکشی فرزند در اهواز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سعید شعبان در تایید این خبر بیان کرد: در آخرین روزهای سال گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق حاشیه ای شهر اهواز، کار آگاهان پلیس آگاهی سریعاً در محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پیرزنی شصت ساله می باشد که با ضربات متعدد چاقو در داخل منزل شخصی خودش به قتل رسیده است.

سرهنگ شعبان اظهار کرد: مقتوله با پسر ۳۶ ساله خود که مجرد نیز می باشد زندگی می کرده است و این پسر نیز به سوء مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی آن شهرت دارد و بر اساس مستندات و ادله به دست آمده از صحنه جرم مشخص شد که قاتل همان فرزند معتاد مقتوله می باشد که در روز حادثه بر اثر توهم و ضایعات روانی ناشی از مصروف مواد مخدر با مادر خود درگیر شده که در نهایت وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل متواری می شود.

این مقام مسئول انتظامی گفت: مشخصات قاتل به تمام واحدهای انتظامی در سراسر کشور اعلام شد تا اینکه چند روز بعد از حادثه، قاتل متواری، فشار های روانی ناشی از قتل مادر را تاب نیاورد و با پرتاب خود به داخل رودخانه کارون اقدام به خودکشی می نماید.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان خاطرنشان کرد: بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی با معاینات بعمل آمده علت مرگ و خودکشی تایید شد.

سرهنگ شعبان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در بنیاد خانواده ها حتماً نسبت به نظارت بر فرزندان خود بیش تر دقت نموده چرا که گرفتار شدن در این بلای خانمان سوز و سوء مصرف مواد مخدر بخصوص از نوع صنعتی آن، عامل ارتکاب بسیاری از جنایت ها بویژه سرقت ها و جرائم خشن در سطح جامعه می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.