زاهدان-فرماندار زاهدان گفت : اولویت اصلی این شرکت تعاونی، جلب مشارکت مردم است لذا تمامی افراد حقیقی می توانند از یک تا ۱۰۰ سهم و افراد حقوقی در مجموع ۴۹ درصد از کل سهام شرکت مذکور را خریداری کنند.

مسئولان برای افزایش مشارکت خانواده کارکنان بخش دولتی در شرکت های تعاونی تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار در جلسه شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان که صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در میان افراد بومی شهرستان، مسئولان می باسیت جهت افزایش مشارکت خانواده کارکنان بخش دولتی و شهرداری ها در شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مجتبی خانجانی تاکید کرد: اولویت اصلی این شرکت تعاونی، جلب مشارکت مردم است لذا تمامی افراد حقیقی می توانند از یک تا ۱۰۰ سهم و افراد حقوقی در مجموع ۴۹ درصد از کل سهام شرکت مذکور را خریداری کنند.

فرماندار ادامه داد: این شرکت تعاونی قرار است در آینده تولیت کلیه امور عمرانی ادارات را برعهده گیرد. مقام عالی دولت در شهرستان بیان کرد: در حال حاضر برای شهرستان زاهدان ۴ هزار و ۳۰۰ نفر با ۲۰ هزار سهم از قرار هر سهم ۱۵ هزار تومان پیشبینی شده است.

فرماندار خاطرنشان کرد: باوجود معادن و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان این تعاونی می‌تواند در راستای توسعه شهرستان زاهدان نقش مؤثری برای درآمدزایی و اشتغال جوانان بومی داشته باشد و بستر مناسبی را برای توسعه پایدار با مشارکت مردم فراهم کند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان نیز در این جلسه عنوان کرد: تاسیس تعاونی های توسعه و عمران اقدامی جهاد گونه در پیشرفت و آبادانی شهرستان و یک ضرورت و نیاز است و در آینده بهتر این شهرستان بسیار موثر است.

علیرضا بیک افزود: این طرح به اشتغال زایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع مردمی به طرحهای اشتغال زا و کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی شهرستان کمک خواهد کرد.

وی توضیح داد: حداقل سهام هر عضو نباید از نیم در ده هزارم میزان سرمایه تعاونی کمتر باشد لذا با توجه به سرمایه اولیه ۳ میلیارد ریالی ، با در نظر گرفتن نیم در ده هزارم رقم سرمایه اولیه، ارزش اسمی هر سهم ۱۵ هزار تومان می شود. این مسئول از شهروندان خواست: جهت خرید سهام شرکت تعاونی به اتحادیه تعاونی های مسکن استان واقع در خیابان جانبازان ۵ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.