شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تلاش می شود با همکاری دولتمردان و مدیران استانی پروژه انتقال آب بن به بروجن تا پایان تیر ماه سال ۹۷ به بهره برداری برسد و دیگر شاهد بی آبی و بحران آب در شهرستان بروجن نباشیم.

پروژه انتقال آب بن به بروجن تا پایان تیر ماه ۹۷ به بهره برداری می رسد

قاسم سلیمانی ظهر یکشنبه در حاشیه نشست بررسی پروژه انتقال آب بن به بروجن در گفتگو با قدس آنلاین ضمن گلایه از برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ذیربط با پروژه فوق الذکر تصریح کرد: این پروژه با دستور شخص دکتر روحانی کلید زده شد و با پیگیری های مدیران ارشد استان در حال اجرا می باشد و نمایندگان استان هیچ سهمی در اجرای این پروژه نداشته و ندارند.

وی تاکید کرد: من از همین جا از نمایندگان محترم استان خواهش می کنم اگر پیگیر طرح های عمرانی نیستید، چوب هم لای چرخ مدیران استانی نکنید! بگذارید پروژه های عمرانی استان روال طبیعی و سیکل اداری خودش را طی کند.

استاندار خاطر نشان ساخت: سال ۹۵ انقلابی بزرگ در اجرای پروژه انتقال آب بن به بروجن رخ داد که دولت با اختصاص ۱۲۳ میلیارد تومان قدمی بزرگ در راستای توسعه و حل مشکل بی آبی استان چهارمحال و بختیاری ایجاد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۰۰میلیارد ریال از این بودجه جذب گردیده، تصریح کرد: با تلاش های متعدد و نشست های مختلف با آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی توانسته ایم بودجه های خوبی را جذب نمائیم.

رئیس شورای اداری استان در ادامه به خبرنگار ما گفت: همین امروز به دکتر حبیب الله وفایی دستور دادم تا مبلغ ۱۰ میلیارد ریال دیگر به حساب شرکت آب منطقه ای واریز شود تا این پروژه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مطبوعات استان، گفت: خبرگزاری قدس آنلاین و روزنامه قدس همکاری خوبی را با مجموعه استانداری داشته و در بحث پوشش اخبار و اطلاعات استان و بویژه پروژه انتقال آب بن به بروجن خبر های خوبی را منتشر و مخابره کرده اند که بنده به سهم خود بعنوان نماینده عالی دولت در استان از این مجموعه زحمت کش و فعال قدردانی می نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.