شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرهای بروجن، سفیددشت، فرادنبه و فرخشهر با کمبود آب شرب مواجه هستند، که با بهره برداری از این طرح مشکل تامین آب بخشی از شهرها و روستاهای موجود در مسیر طرح، برطرف می شود.

طرح انتقال آب بن به بروجن از طرح های مهم و حیاتی استان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،قاسم سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی پروژه انتقال آب بن به بروجن گفت: مجری طرح انتقال آب بن- بروجن امور آب استان است، در حالی که قرار بود اجرای این طرح به آب نیرو واگذار شود اما از آنجایی که مطالبه نمایندگان مجلس ادامه کار با مدیریت استان بود، این موضوع منتفی شد و امور آب استان کار را ادامه می دهد.

سلیمانی با اشاره به اینکه طرح انتقال آب بن به بروجن از طرح های مهم و حیاتی استان است، افزود: شهرهای بروجن، سفیددشت، فرادنبه و  فرخشهر با کمبود آب شرب مواجه هستند، که با بهره برداری از این طرح مشکل تامین آب بخشی از شهرها و روستاهای موجود در مسیر طرح، برطرف می شود.

وی خاطر نشان کرد:با وجود پیشرفت های خوبی که در این پروژه به تازگی انجام گرفته اما همچنان موانعی وجود دارد که با همکاری و جدیت بیشتر می توان این موانع را برطرف کرد.
استاندار با اشاره به جذب اعتبار این طرح گفت: از کلیه مدیران ذیربط انتظار می رود در جذب اعتبارات جدیت بیشتری داشته باشند تا بتوان این طرح را تا تیرماه سال ۹۷ به بهره برداری رساند.
سلیمانی در پایان گفت: طبق مصوبه سفر رئیس جمهوری قرار بوده این طرح ظرف سه سال به بهره برداری برسد اما از آنجا که در سالهای ابتدایی، بودجه کافی به این طرح اختصاص داده نشد، اجرای آن با کندی انجام گرفت که از اواخر سال گذشته این طرح با سرعت بیشتری در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.