خرم آباد- استاندار لرستان گفت: پیشرفت در تمام امور، نیازمند تغییر در روحیه و رویه تک تک افراد جامعه است.

پیشرفت و توسعه در جامعه، نیازمند تغییر در روحیه افراد است

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان، با اشاره به لزوم افزایش فرهنگ کار در جامعه ادامه داد: بدون عنصر تلاش و پشتکار و افزایش فرهنگ کار نمی‌توان منتظر پیشرفت و توسعه بود.

وی بیان کرد: مزین شدن امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره تداعی این امر است که تک تک افراد، مسائل اقتصادی و خیر و صلاح جامعه را مد نظر قرار دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در زمینه پرداختن به محتوای شعار سال، اجماع قابل قبولی صورت گرفته است ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در استان تنها راه زدودن نگرانی‌های اقتصادی در استان است.

وی با بیان به نقش روابط عمومی و رسانه در جامعه و در بین مردم گفت: نظام اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استان، بهترین ابزار برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و به وجود آوردن تعادل بین تولید و اشتغال است.

بازوند با اشاره به نقش سرمایه‌گذار در جامعه افزود: لازمه تولید ثروت، سرمایه‌گذاری همراه با برنامه‌ریزی است که با نهادینه شدن فرهنگ تولید و اشتغال، عنصر سرمایه‌گذاری نیز قوت و قدرتی مضاعف خواهد گرفت.

وی با بیان به لزوم به وجود آوردن بستر مناسب جهت حضور فعال بخش خصوصی توسط روابط عمومی‌ها، ادامه داد: فضای استان را منفی جلوه دادن یعنی فضای پیشرفت و توسعه استان را منفی نمایان کردن.

استاندار لرستان ادامه داد: روابط عمومی‌ها ضمن اینکه وظیفه نشر و گسترش واقعیت‌ها و همچنین شفاف‌سازی را در هر دستگاهی دارند باید فضا و جو حاکم را نیز به‌سوی آرامش هدایت کنند چرا که سیاه نمایی مطلق باخبرهای منفی، ناامیدی مردم را به دنبال دارد و این با منویات دین و تأکیدات رهبر معظم انقلاب منافات دارد.

وی افزود: جلوه دادن فضای ناامن در جامعه، امید را که پایه و عنصر اصلی پیشرفت است به ناامیدی تبدیل می‌کند.

بازوند با اشاره به وجود ثروت‌های خدادادی در استان لرستان همچنین تأثیر به وجود آوردن جو مثبت در جامعه گفت: در استان دو هزار و چهارصد کیلومتر رودخانه و آبراه وجود دارد که تبلیغ اطلاع‌رسانی و بعد از آن سرمایه‌گذاری، باعث ایجاد ۳۵ هزار شغل در استان خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، در خصوص رفع مشکلات کاری آن‌ها، قول مساعد دادند.

منبع: اساطیر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.