مشهد- مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری قدس به همراه جمعی از خبرنگاران این موسسه پیش از ظهر یکشنبه به مناسبت هفته بهزیستی از موسسه دختران معلول همدم و همچنین کودکان بی سرپرست «گلستان علی (ع)» در مشهد بازدید کرد.

مدیرعامل مؤسسه قدس از مؤسسه نگهداری همدم و گلستان علی(ع) بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، ایمان شمسایی در بازدید از موسسه همدم و دیدار با مسئولان این مرکز اظهار کرد: برخلاف برخی از نهادها و موسسات که با سر وصدای فراوان  و بدون خروجی چشمگیر فعالیت می کنند اما  موسساتی همچون مرکز توانبخشی همدم و گلستان علی(ع) بی ادعا و آرام و بدون هیاهو کارهای بزرگی انجام می دهند.

وی افزود: هر چند هر رسانه ای زبان و حرف مخصوص به خود دارد اما رسانه ای موفق است که بتواند با سازمان ها و نهادهای دیگر تعامل کند و حرف آنها را نیز به عموم مردم منعکس کند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری قدس تصریح کرد: روزنامه قدس نیز که جزو روزنامه های معارفی کشور محسوب می شود وظیفه دارد تا صدا و پیام این گونه موسسسات خیریه و مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست را به گوش مردم برساند و خدمات آن ها را منعکس کند.

گفتنی است در این دیدار همچنین مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری قدس در راستای معرفی و همچنین هم افزایی خیران ضمن قول همکاری از انتشار رایگان تبلیغات موسسه همدم خبر داد.

موسسه خیریه همدم فتح المبین مرکز نگهداری ۴۰۰ دختر کم توان ذهنی است که به منظور دستیابی به حداکثر توانمندی جسمی فعالیت‌های مختلف ورزشی برای آن ها انجام می شود. همچنین این موسسه فعالیت های هنری از قبیل گلیم بافی، سوزن دوزی، سرمه دوزی و ... را به دختران تحت پوشش خود آموزش می دهد.  

موسسه نگهداری فرزندان بی سرپرست گلستان علی نیز با مجوز سازمان بهزیستی فرزندان بی سرپرست را در ۱۰ مرکز شامل ۷ خانه فرزندان، ۲ واحد خوابگاه دانشجویی و یک مهد کودک به صورت شبانه روزی تحت پوشش دارد و این افراد را تا مرحله استقلال کامل تحصیل، اشتغال، مسکن و ازدواج عهده دار است. این موسسه در مشهد ۵۵ فرزند پسر و ۱۷۵ فرزند دختر در رده سنی ۳ تا ۱۸ ساله نگهداری می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.