مدیر بخش اطلاعات وزارت کشور عراق به روزنامه الصباح گفته که ابوبکر البغدادی زنده است و در سوریه حضور دارد.

ابوبکر البغدادی زنده و در سوریه است

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه عراقی الصباح، بخش شاهین های امنیتی (الصقور الأمنیه) در  وزارت کشور عراق اعلام کرد بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش کشته نشده و هنوز زنده است از طرفی نیروهای وزارت کشور عراق موفق شده اند خطرناک ترین سرکرده زن عضو داعش  را بازداشت کنند.

 بر اساس گزارش وزارت کشور عراق ابوبکر بغدادی سرکرده داعش هنوز زنده است و در حال حاضر در سوریه و خارج از شهر رقه به سر می برد. روزنامه الصباح به نقل از ابوعلی البصری مدیر بخش اطلاعات وزارت کشور عراق در زمینه مقابله با تروریسم گزارش داد که سرکرده گروهک تروریستی داعش هنوز زنده است و در سوریه پنهان شده است.

به گفته او بعد از بررسی های دقیق اطلاعاتی مشخص شده که سرکرده داعش همچنان زنده است و اطلاعات و اخباری که حکایت از مرگ او دارد، صحیح نیست. وی در گفتگو با روزنامه الصباح تأکید کرد که بعد از آزادسازی موصل مشخص شد که داعش نه تنها عراق و خاورمیانه بلکه سراسر جهان را تهدید می کند.

وی ضمن هشدار نسبت به طرح های تروریستی این گروه برای حمله به شهرهای بزرگ جهان گفت: داعش عناصر پنهان خود را از سوریه به ترکیه و بعد از آن به سراسر جهان اعزام کرده تا با استفاده از پول هایی که مبلغ های افراط گرا و تاجران وابسته به آنها برایشان ارسال می کنند،   ترس و نا امنی را در دنیا رواج دهند. وی همچنین به حامیان مالی تروریسم هشدار داد که با آتش بازی نکنند زیرا این روش در نهایت به نابودی خودشان هم منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.