۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 547900

دروازه‌بان ایرانی حاضر در لیگ سوئد گفت که این روزها به تیم ملی ایران فکر نمی‌کند. او تاکید کرد که تمرکزش بر روی تیم باشگاهی‌اش است.

علیرضا حقیقی به تیم ملی فکر نمی کند!

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل بعد از آنکه مقطعی را در لیگ پرتغال سپری کرد، به لیگ سوئد رفت تا در عضویت تیم AFC قرار گیرد. این دروازه‌بان ایرانی درباره حضور در این تیم، گفت: برای من حضور در AFC خوب است ولی متاسفانه ما شروع بدی داشتیم و این هفته برابر کالمار شکست خوردیم در حالی که تیم بهتری بودیم. البته ما چند بازیکن جوان در ترکیب خودمان داریم همانطور که شما می‌توانید ببینید خیلی از بازیکنان ما تجربه زیادی نداشتند و برای بار نخست بود که پیراهن تیم را به تن می‌کردند.

او در صحبت‌های خود درباره اینکه چرا به انگلیس نرفت، گفت: متاسفانه من پروانه کار نداشتم و نتوانستم در تیم پورتوواله بازی کنم، البته آستون‌ویلا هم برای جذب من تمایل داشت و به همین دلیل با آنها هم قرارداد امضا نکردم. در لیگ سوئد چند پیشنهاد به من رسیده بود و من از فرصت استفاده کردم و به اینجا آمدم و فعلا هم به حضور در اینجا فکر می‌کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم ملی با او کسی تماس گرفته است یا خیر؟ گفت: من فعلا دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم و به آن فکر نمی‌کنم، ولی تمام تمرکز من روی تیم باشگاهی‌ام است.

وی تاکید کرد: امیدوارم که اینجا ایرانی‌ها من را حمایت کنند. زمانی که همراه تیم ملی ایران در سوئد بازی کردیم چنین حمایتی را حس کردیم و بار دیگر دوست دارم چنین حمایتی را از سوی ایرانی‌های حاضر در سوئد حس کنم. من امیدوارم بتوانم که با عملکرد خودم آنها را در اینجا خوشحال کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.