در بخش دوم گزارش شبکه روسیا الیوم زوایای پنهان زندگی تشکیلات تروریستی داعش به واسطه اعترافات جنجال برانگیز همسران سابق افراد داعش که از چنگال این تشکیلات گریخته‌اند،‌ افشا شده است.

افشای زوایای پنهانی داعش از زبان همسران داعشی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، زنانی که اکنون در منطقه عین عیسی از توابع شهر رقه در مرز سوریه و ترکیه تحت حمایت نیروهای "سوریه دموکراتیک" قرار دارند از تجارب خود آن زمان که در مهمانسراهای داعش بودند، سخن گفته و آنجا را زندان خوانده‌اند نه مهمانسرا.

خدیجه، همسر یکی از داعشی‌ها داستان‌های دردناکی را از زنانی که به هنگام وضع حمل بدون اینکه تحت نظر پزشک باشند و عذابی که می‌کشیدند تا جایی که به دلیل خونریزی گاهی فرزند خود را از دست می‌دادند، بازگو می‌کند.

او می‌گوید که یکی از زنان دچار درد زایمان شده بوده و از مسئول مهمانسراهای زنان به نام ام سلمی که اهل مراکش بود، درخواست کمک کرد اما او آن زن را از خود راند و رفت که بخوابد.

خدیجه در ادامه ماجرا می‌افزاید: صبح که همسر آن زن آمد نعش همسرش را در اثر خونریزی زیاد روی زمین دید، بدون اینکه به آن توجهی نشان دهد از کنارش گذشت گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

خدیجه می‌گوید، اما همسرم وقتی این ظلم و ستم داعشی‌ها را دید آنها را کافر خواند و ارتباطش را با آنها قطع کرد و از من نیز خواست چنین کنم و از آن به بعد به فکر راه فرار و بازگشت به دیار خود افتادیم.

خدیجه درباره جهاد نکاح گفت: اگر همسر زنی در درگیری‌ها کشته شود آن زن می‌تواند با مرد دیگری ازدواج کند اما اگر اسیران زن در تملک یک عضو داعش باشند تا زمانی که در تملک آن فرد باشند دیگر اعضای داعش نمی‌توانند که به آن اسیر تجاوز کنند مگر اینکه او آنها را به عنوان هدیه‌ای در اختیار دیگر اعضا قرار دهد.

در گزارش روسیا الیوم زنان سابق اعضای داعش از تجارت زنان و نرخ آنها در داخل داعش پرده برمی‌دارند که چگونه اعضای داعش زنان اسیر را بین خودشان رد و بدل می‌کرده‌اند.

این زنان اظهار داشتند، قیمت زن اسیر باکره ۳۰ هزار دلار و دیگر زنان ۱۵ هزار دلار بود.

آنان گفتند: زنان اعضای داعش در صورت کشته شدن همسرانشان در نبردها می‌توانستند با دیگر مردان داعشی ازدواج کنند.

این همسران سابق اعضای داعش تشریح می‌کنند، اعضای داعش از طریق اینترنت زنان را هزاران دلار می‌فروختند.

نورالهدی، همسر سابق یک داعشی دیگر که ۲۰ سال سن دارد و اهل لبنان است در گفت‌وگو با خبرگزاری راپتلی روسیه گفت: در طرابلس با همسرش آشنا شده و به خاطر شرایط سخت خانواده‌اش در سن کم ازدواج کرده و تا ۱۶ سالگی دو پسر به دنیا آورده بود. پس از آن همسرش به یک گروه سلفی پیوست و بعد از آن نیز به سرش زده بود که به گروه داعش بپیوندد و وقتی که در رسانه‌ها از معایب و بدی‌های این گروه تروریستی شنید آنها را دروغ و افتراء خواند.

همچنین نورالهدی از بازار برده‌داری داعش پرده برداشته و می‌گوید: در تلگرام گروهی به نام بازار برده‌داری وجود دارد که اسیران لباس‌های زیبا می‌پوشند و آرایش می‌کنند و عکس خود را در آن گروه می‌گذارند.
 

منبع: روسیا الیوم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.