رئیس پارلمان کویت با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بر ضرورت سکوت نکردن در قبال جنایات این رژیم تاکید کرد.

رئیس پارلمان کویت: نباید در قبال جنایات اسرائیل سکوت کرد

به گزارش قدس آنلاین، مرزوق علی الغانم رئیس پارلمان کویت گفت: به بهانه اختلافات عربی و اوضاع نابسامان عربی و اسلامی نباید در برابر زور گویی اسرائیل به ویژه در قبال اقدامات جنایتکارانه مربوط به مسجد الاقصی سکوت کرد.

وی افزود: ادامه جنایات صهیونیستها در بستن مسجد الاقصی و ادامه اقدامات سرکوبگرانه در بیت المقدس و دیگر اراضی اشغالی موضوعی است که صرف نظر از همه بهانه های و اوضاع و سکوتی که در جهان عرب حکمفرماست، نمی توان در قبال آن ساکت ماند.

مرزوق علی الغانم تاکید کرد: با وجود اختلافات کنونی اما توده ها و اقشار مردم و فرهیختگان و حامیان آرمان فلسطین توانایی به راه انداختن حرکت های کوبنده و فشار به محافل منطقه ای و بین المللی برای فشار وارد کردن به دشمن اسرائیلی را دارند.

وی از همه پارلمان های عربی و اسلامی و پارلمان های آزاده خواست که به مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی برخیزند.

رئیس پارلمان کویت بیان کرد: سکوت به دشمن این اجازه را می دهد که هر کاری می خواهد انجام دهد و همه قطعنامه های شورای امنیت را زیر پا گذارد.

وی افزود: چندی قبل در راستای نابودی هویت فلسطین و مصادره زمین ها و مهاجرت اجباری حرکت کردند و اخیرا به شهرک سازی پرداختند و امروز اقدامات بی سابقه ای ضد مسجد الاقصی انجام می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.