خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

رصدخانه /  از جایزه ای که مریم از اوباما نگرفت  تا  یک افتتاحیه مشکوک در سکوت خبری

جایزه‌ ای که «مریم» از اوباما نگرفت

ایسنا/ دکتر بیژن ظهوری زنگنه- استاد ریاضی دانشگاه صنعتی شریف- با تاکید بر اینکه پروفسور "مریم میرزاخانی" هیچ علاقه‌ای برای حضور در عرصه های رسانه‌ای و غیر علمی نداشت، ‌ گفت: مریم هیچ جایزه غیرعلمی را نپذیرفت و دعوت اوباما- رییس جمهور وقت آمریکا- را نیز برای دریافت جایزه ویژه نپذیرفت.

خط و نشان مجری الجزیره برای سعودی و شرکا

خبرنگار/ مجری شبکه الجزیره به رسانه‌های ۴ کشور عربی که علیه قطر دسیسه کرده اند، گفت: همه شکست خوردید. بس کنید، کاری نکنید که الجزیره جعبه سیاه اتمی خود را باز کند.

یک افتتاحیه مشکوک در سکوت خبری

باشگاه خبرنگاران/ در حاشیه همایش بازرگانان ایران و ترکیه، افتتاح مرکز تجاری ترکیه در ایران در سکوت خبری و توضیح ندادن مسئولان در این باره، ابهاماتی را درباره فعالیت این مرکز پدید آورده است.

ان شاالله ترامپ برجام را پاره کند 

تسنیم/ صالحی- رئیس سازمان انرژی اتمی- به مخالفان برجام گفت: برجام را منصفانه ارزیابی کنیم نه آرزومندانه. انشاءالله ترامپ برجام را پاره کند تا بفهمیم به کجا می رسیم.

برجام هولوکاستی

جام نیوز/ پژمانفر- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس- می گوید: در کشور فضایی ایجاد کردند که کسی نباید درباره برجام صحبت کند. برجام هولوکاستی شده است و کسی حق حرف زدن درباره آن را ندارد.

واکنش به سخنان جنسی ترامپ

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، بیشاپ- وزیر خارجه استرالیا- با انتقاد از سخنان ترامپ درباره ظاهر همسر رئیس جمهور فرانسه گفت: «نمی دانم آیا همسر مکرون نیز می توانست چنین جمله ای به ترامپ بگوید. من که از شنیدن این جمله ناراحت می شدم. این اظهارنظر عجیب و غریب است».

جرات داری بیا ...

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش دوغان، اردوغان در واکنش به سخنان گولن که گفته بود اگر آمریکا اجازه دهد به ترکیه می رود، گفت: او از فرجام خودش در ترکیه باخبر است و جرئت آمدن به ترکیه را ندارد.

سخنان سیاسی بهنوش بختیاری

خبرنگار/ بهنوش بختیاری در جشن فارس پلاس گفت: پارسال روزنامه آفتاب یزد توهین‌های بدی به من کرد و هیچ هنرمندی هم پشت من درنیامد اما خبرگزاری فارس از من دفاع کرد.

درباره کابینه احمدی‌نژاد

عصرایران/ سیدمحمدجواد ابطحی- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس- گفت: پیشینه استفاده از جناح رقیب در کابینه از سوی دولت‌های پیشین کم نیست، چنانچه از اصلاح‌طلبان نیز در دولت احمدی‌نژاد استفاده شده بود، بنابراین باید نگاه تعاملی نسبت به رقیب داشت.

بغدادی زنده است

ایسنا/ ابوعلی البصری- مدیر کل اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق- به خبرنگار روزنامه الصباح عراق گفت: ابوبکر بغدادی- سرکرده داعش- زنده و در خارج از شهر رقه پنهان شده است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.