بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکا بر سر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است گفت: سران آمریکا اینگونه تبلیغ می کنند که شیعه و سنی ضد یکدیگر بوده و نمی توانند با هم زندگی کنند.

بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکا بر سر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، آیت‌الله نعیم‌آبادی شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه بندرخمیر با اشاره به موضوع وحدت و یکپارچگی اسلامی اظهار کرد: آمریکا بیشترین سرمایه گذاری را در جهان برای ایجاد اختلاف و تفرقه قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: چرا امروز شاهدیم که بودایی ها مسلمانان را میکشند؟ چه چیزی باعث چنین رخدادی شده است آیا غیر از دست تفرقه افکن آمریکا در این ماجرا دیده می‌شود؟

وی با اشاره به مناظرات تلویزیونی ترامپ و کلینتون در زمان انتخابات آمریکا اظهار کرد: ترامپ در یکی از مناظرات انتخاباتی اعلام کرد کلینتون داعش را به وجود آورده است و بزرگترین شعار داعش این است که شیعه و سنی ضد هم هستند و نمی توانند با هم زندگی کنند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه همبستگی و وحدت ما از مبرم‌ترین نیازهای جهان اسلام است گفت: داعش سعی می‌کند خود را سنی معرفی کند اما همه ما دیدیم که داعش نه شیعه است و نه سنی.

وی با اشاره به نسبت دادن اتهام تروریست به ایران از جانب آمریکا افزود: ما خودمان ضربه دیده از تروریسم هستیم و شهدای مدافع حرم نماد آن است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه علما باید با بصیرت سیاسی و مذهبی جامعه را آگاه کنند گفت: علمای دینی حرف اول را در این میدان دارند و مانند چراغ های راه هستند که باید به جامعه روشنایی و آگاهی بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.