همدان- سخنگوی کمیته تعامل با دولت با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم باید از نظر میانگین سنی هم از کابینه دولت یازدهم جوان‌تر باشد، گفت: هدف کمیته تعامل با دولت روی کارآمدن کابینه‌ای قوی، هماهنگ و دردمند است.

کابینه دوازدهم جوان‌تر از کابینه یازدهم باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی مفتح ضمن اشاره به تشکیل کمیته تعامل با دولت با حضور جمعی از نمایندگان اظهار کرد: این کمیته برای تعامل و گفت‌وگو با دولت در اولین وهله برای معرفی وزرا و تشکیل کابینه به وجود آمده است.

وی افزود: این کمیته فردی را برای وزارت به رئیس جمهور معرفی نمی‌کند اما برای تشکیل کابینه قوی که بتواند مشکلات مردم را برطرف کند و کابینه کارآمدی باشد تمام تلاش و همکاری خود را با دولت انجام می‌دهد.

سخنگوی کمیته تعامل با دولت به ویژگی‌های کابینه اشاره و تأکید کرد: از دولت انتظار داریم که وزرایی را معرفی کند که در حوزه کاری خود متخصص بوده و بدون حاشیه باشند.

وی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی باید هماهنگ با سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنند، ادامه داد: در مجموع انتظار داریم کابینه دوازدهم کابینه هماهنگی باشد.

مفتح با اشاره به اینکه کابینه دولت دوازدهم باید از نظر میانگین سنی هم از کابینه دولت یازدهم جوان‌تر باشد، عنوان کرد: دنبال این هستیم اگر دولت کمکی می‌خواهد ارائه شود تا فرد مورد نظر، با این ویژگی‌ها از مجلس رأی بگیرد و بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین خواسته ما رفع مشکلات مردم در چارچوب ارزش‌های انقلاب و ایجاد یک کابینه انقلابی است به نحوی که در راستای مواضع مقام معظم رهبری عمل شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید به اینکه امیدواریم بحث‌هایی که با دولت انجام می‌شود مفید و مؤثر باشد، به نخستین جلسه کمیته تعامل با دولت اشاره کرد و گفت: در این جلسه فعلاً بحث‌های کلی و شاخص‌هایی که باید فرد داشته باشد، انجام شد و به دنبال این هستیم که شاخص‌های تعیین فرد در وزارتخانه‌های مختلف شفاف‌تر و روشن‌تر باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.