سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت:‌مسئولان باشگاه باید بیایند تعیین تکلیف کنند که ما چه کاره هستیم.

تکلیفم با نفت فردا مشخص می شود/ هیچ اراده ای برای حل مشکلات نیست

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی در در مصاحبه با خبرنگاران که صبح امروز برگزار کرد در مورد شرایطش در تیم نفت تهران، گفت: مسئولان باشگاه باید بیایند تعیین تکلیف کنند که ما چه کاره هستیم. از ما 17-18 ساعت زمان خواستند تا شاید اتفاقی بیفتد.

وی افزود: امروز تمرین‌مان را انجام دادیم و فردا هم تست ایفمارک که جزو ملزمات هر تیمی قبل از شروع لیگ برتر است را پشت سر می‌گذارند فردا تا بعد از پشت سر گذاشتن تست ایفمارک حداقل تکلیف کادر فنی به طور قطعی مشخص می‌شود. 

سرمربی نفت تهران در رابطه با اینکه در صورت ادامه مشکلات مالی تکلیف این باشگاه چه خواهد شد، اظهار داشت: وضعیت خیلی پیچیده است. نفت تهران نماینده فوتبال ایران به طور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیاست و حتی ما به پلی‌آف هم نمی‌رویم. باید تکلیف باشگاه مشخص شود و همه باید نگران باشند و با صاحبان باشگاه همکاری کنند. تیمی که سال قبل قهرمان شده درصدی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده است. در همه جای فوتبال ایران مشکلاتی وجود دارد و ای کاش تعامل بیشتری صورت بگیرد تا وضعیت نفت بهبود پیدا کند. امیدوارم هر کسی بالای سر نفت بود این تیم بتواند کار خود را به خوبی پیش ببرد. 

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با وضعیت دیدار سوپرجام اظهار داشت: این یک مسابقه مهم است که برنده بازی جام قهرمانی می‌گیرد. این بازی بسیار جذاب است و باید در حد قهرمانان جام حذفی و لیگ برتر باشد. امیدوارم دو تیم فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و در نهایت هر تیمی که بهتر بود و موقعیت‌های مناسبی داشت قهرمان شود.

وی درباره تعیین تکلیف بدهی‌های نفت تهران تصریح کرد: باید بدهکاران قبلی را تعیین تکلیف کنند، کسانی که سال‌های گذشته در این تیم بازی کرده اند و زحمت کشیده اند و تمام عوامل که در این تیم همکاری داشتند و وقت گذاشتند باید رضایت‌شان جلب شود، چون اگر آه و نفرین کسی پشت تیم باشد ضربه می‌خوریم، از طرفی حق و حقوق بازیکنان جدید باید پرداخت شود. بازیکنی که مشغله ذهنی داشته باشد نمی‌تواند صددرصد باشد. حداقل خواسته ما این است که تا فردا تکلیف روشن شود. 

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا اراده‌ای تا این لحظه برای حل مشکلات می‌بیند یا نه، گفت: هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات ندیدم و زمانی که می‌گویم افراد دیگری از من خواسته‌اند، منظورم صاحبان فعلی باشگاه نیست و به وقتش اگر لازم باشد نام آنها را می‌گویم. از ظاهر بازیکنان مشخص است که نگرانی دارند چون هیچ‌کدام حتی قرارداد ندارند در بازی‌های دوستانه ممکن است هر اتفاقی بیفتد، پس بازیکنی که قرارداد ندارد تکلیفش چه می‌شود؟ 

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سؤال که اگر شما بروید تکلیف بازیکنانی که به خاطر شما آمده‌اند چه می‌شود، عنوان کرد: باید هر کسی که می‌آید با همین نفرات حالا چند نفر بیشتر یا کمتر شروع کند، بازیکنان نفت چون امسال سهمیه آسیا دارند، زیر ذره‌بین هستند و با عملکرد خوبشان می‌توانند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند. با توجه به سال جام جهانی آنها می‌توانند به تیم ملی هم فکر کنند. این بازیکنان بازیکن نفت هستند و اگر قرار باشد کادر فنی جدید اضافه شود، می‌توانند از آنها هم استفاده کنند. 

کریمی درباره دیدار مقابل پرسپولیس در نخستین تجربه مربیگری‌اش در سوپرجام فوتبال گفت: برای من خیلی جالب است که دوباره استادیوم را پر از تماشاگر ببینم، بابت اینکه تماشاگران از این بازی لذت ببرند، تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته امیدوارم زمین مناسبی را برای برگزاری سوپر جام درنظر بگیرند چون به کیفیت بازی هر دو تیم کمک می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در ایران باب شده است وقتی یک مربی تیم را می‌گیرد، همه از او قهرمانی یا جام می‌خواهند، در حالی که در فوتبال جهان چنین چیزی نیست، اما نمی‌دانم چنین جوی چطور در ایران ایجاد شده است هر چند بخشی از آن به خاطر بازارگرمی رسانه‌ها ایجاد هیجان است. 

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: همه می‌د انند ما با چه شرایطی شروع کردیم اما ما هرچه در توان داشتیم پیاده می‌کنیم و زمان زیادی را از دست دادیم و امیدواریم این زمان را در تعطیلی‌های لیگ جبران کنیم. امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم نفت بیفتد، چه ما باشیم و چه نباشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.