۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 548226

داماد خانواده زمانیکه برای هواخواهی از پدرزنش وارد خانه شد در برابر حمله برادرزنش قرار گرفت و برای دفاع از خود دست به جنایت خانوادگی زد.

راز پنهان قتل پسر ناخلف خانواده

به گزارش قدس آنلاین، داماد خانواده زمانیکه برای هواخواهی از پدرزنش وارد خانه شد در برابر حمله برادرزنش قرار گرفت و برای دفاع از خود دست به جنایت خانوادگی زد.

نخستین روز فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 146 حکیمیه در جریان پیدا شدن جسد مردی در یکی از جاده‌های فرعی جاجرود قرار گرفتند.

خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی‌های ابتدایی در محل حاضر شدن دو با جسد جوانی 35 ساله که با ضربات زیاد چاقو به شکم، پا و گردن به قتل رسیده بود روبرو شدند.

بدین ترتیب بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی با حضور در محل دستور داد تا تیمی از ماموران ادداره 10 پلیس آگاهی تهران برای افشاگری این جنایت خونین وارد عمل شوند.

با توجه به مجهول الهویه بودن جسد، تحقیقات اولیه بر شناسایی هویت جسد مرد جوان آغاز و خیلی زود با توجه به سابقه دار بودن قربانی جنایت هویت وی به نام داوود 35 ساله شناسایی شد.

با شناسایی خانواده مقتول در منطقه اتابک – خیابان شهید غیاثی، کارآگاهان به اعضای خانواده مقتول مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که آن‌ها هیچگونه طرح شکایتی مبنی بر ناپدید شدن داوود از سوی خانواده‌اش صورت نگرفته است.

زمانی که تحقیقات در خصوص علت عدم طرح شکایت ناپدید شدن داوود از خانواده‌اش انجام شد، آن‌ها در اظهارات خود عنوان داشتند: داوود به خاطر مصرف موادمخدر سابقه غیبت‌های طولانی مدت از خانه داشت و ما نیز به همین دلیل به تصور اینکه او پس از گذشت مدتی مجددا به خانه باز می‌گردد، به پلیس مراجعه نکردیم.

تحقیقات پلیسی از محل زندگی مقتول و خانواده‌اش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا اینکه کارآگاهان با تحقیقات از اهالی محل زندگی داوود اطلاع پیدا کردند که چند روز پیش از کشف جسد مقتول در محدوده جاجرود، درگیری شدیدی بین او و اعضای خانواده‌اش صورت گرفته و از همان روز، داوود در محل مشاهده نشده است.

تحقیقات در این خصوص در دستور کار کارآگاهان قرار داشت و هر کدام از اعضای خانواده ی مقتول اظهاراتی متفاوت در خصوص علت و انگیزه درگیری بیان می‌کردند.

تحقیقات از اعضای خانواده قربانی جنایت ادامه داشت و خواهر داوود در صحبت هایش عنوان کرد که هیچ وقت به سمت محل کشف جسد برادرش رفت و آمد نداشته است و تنها یکبار آن هم پس از پایان مراسم برادرم به دماوند رفتیم و غروب به خانه بازگشتیم.

بررسی ادعای خواهر داوود در خصوص عدم تردد در منطقه جاجرود در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با انجام اقدامات ویژه پلیسی کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که خواهر مقتول در حال پنهان کاری است.

در این مرحله پس از هماهنگی با بازپرس پرونده، تحقیقات پلیسی از خواهر مقتول در دستور کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام وی روز 24 تیرماه امسال لب به اعتراف گشود و به اطلاع از قتل برادرش و همچنین معاونت در انتقال جسد وی به جاده جاجرود اعتراف کرد.

خواهر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز 28 اسفند سال گذشته مادرم با من تماس گرفت و گفت داوود پدرت را می‌زند؛ من و شوهرم مهدی (42 ساله) به خانه پدرم رفتیم؛ در زمان ورود، داوود با چاقو پدرم را تهدید می‌کرد و با دیدن ما، به سمت شوهرم حمله ور شد، شوهرم نیز با چاقویی که روی دیوار دستشویی قرار داشت، او را هدف قرار داد.

وی افزود: پس از قتل برادرم، همه ترسیده بودیم و جسد را داخل پارچه‌ای گذاشتیم و با خودرو سواری که شوهرم از دامادشان به امانت گرفته بود، جسد را به منطقه ی جاجرود -قبل از پلیس راه در داخل یک جاده فرعی خاکی منتقل کردیم.

با توجه به اعترافات خواهر مقتول، کارآگاهان روز 24 تیرماه با مراجعه به خانه داماد خانواده در خیابان شهید غیاثی موفق به دستگیری مهدی شدند

«مهدی» در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایتی شد اما پس از مواجه حضوری با همسرش و اطلاع از اعتراف صریح وی به ناچار لب به اعتراف گشود.

«مهدی» در اعترافاتش گفت: برای نصیحت کردن برادرزنم، به خانه پدرزنم رفتیم اما به محض ورود به داخل خانه، داوود با چاقو به من حمله ور شد؛ من نیز چاقویی را از لبه ی دیوار برداشتم، او را زدم و سپس جنازه را به کمک همسرم به منطقه ی جاجرود انتقال دادیم و در کنار جاده‌ای خاکی رها کردیم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گرفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.