مشهد- مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی از تجهیز کامل بیمارستان رضوی به تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه جراحی قلب و عروق خبر داد.

بیمارستان رضوی به تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، دکتر قاسم سلطانی در نشست خبری نخستین کنگره بین المللی «سی. تی. او» در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: بیمارستان رضوی به تکنولوژی‌های روز جهان در حوزه درمان دست یافته و به آخرین تجهیزات پزشکی در حوزه‌های طب سنتی، پیوند سلول‌های بنیادی و جراحی «اپی‌لپسی» مجهز است.

وی افزود: وظیفه بیمارستان رضوی با دستور و تأ‌کید تولیت آستان قدس رضوی تنها امر درمان نیست و یکی از برنامه‌های این بیمارستان برگزاری کنگره‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی گفت: کنفرانس‌ها، سمینارها و کنگره‌های بیمارستان رضوی تنها در حد برگزاری نخواهد بود و هر برنامه بازتاب‌ها و تأثیرات فراوانی به دنبال دارد در همین راستا توانستیم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجوز راه‌اندازی فلوشیپ‌های رشته‌های مختلف را برای بیمارستان رضوی بگیریم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره انجام اعمال جراحی نوین و منحصر به فرد در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بیان کرد: تا چندی پیش، اعمال جراحی خاص و ویژه در ناحیه قلب و عروق مانند اعمال جراحی «تاوی» با همکاری متخصصان خارجی در این بیمارستان انجام می‌شد و با عنایت امام هشتم(ع) اکنون با تجهیز به تکنولوژی و دانش روز دنیا، نادرترین اعمال جراحی در این بیمارستان توسط جراحان داخلی صورت می‌گیرد.

دکتر سلطانی اذعان کرد: بیمارستان رضوی امروزه به افتخارات زیادی در حوزه بهداشت و درمان دست یافته و پزشکان این بیمارستان با دانش به‌روز خود عمل‌های بسیار موفقی را انجام داده و یاری‌گر بیمارانی شدند که سال‌ها با درد و رنج بیماری خود همراه بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.