۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کد خبر: 548314

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم تماشاگران در اردبیل همانند لیگ جهانی از ما حمایت کنند تا به جام جهانی صعود کنیم.

کولاکوویچ: مشکل موسوی و فائزی برطرف شد

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ در جریان جلسه تمرینی امروز (دوشنبه) تیم ملی والیبال اعزامی به رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، درباره شرایط آماده‌سازی بازیکنان پس از لیگ جهانی و نیز شرایط تمرینات، اظهار کرد: زمانی که ما تمرینات‌مان را شروع کردیم برخی از بازیکنان را به دلیل حضور در جمع باشگاه‌های آسیا در اختیار نداشتیم. تعدادی از بازیکنان استراحت کردند اما برخی دیگر خسته‌تر از لیگ جهانی به تمرینات اضافه شدند. در جریان تمریناتی که برای انتخابی جهان داشتیم گاهی تمرینات طولانی و پرفشار برگزار کردیم اما در کل شرایط آنقدر سخت نبود. از هفته آینده تمرینات نزدیک به شرایط مسابقه را شروع خواهیم کرد که بسیار برای ما مهم است.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: مشکل خاصی در طول تمرینات نداشتیم. تنها موسوی و فائزی از ناحیه کمر مشکل داشتند که این امر برطرف شده است. در تمرین امروز هم عادل غلامی به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و با هماهنگی من حضور ندارد. سعید معروف هم به دلیل دل درد در تمرین امروز شرکت نمی‌کند.

وی اضافه کرد: پس از لیگ جهانی بیشتر بر روی موارد تکنیکی تمرکز کردیم. بیشتر برنامه ما هم بر روی انجام صحیح و هماهنگ دفاع روی تور سه نفره و همچنین زدن سرویس‌های با قدرت و شدت بیشتر بود.

کولاکوویچ درباره تاثیر تماشاگران در روحیه‌بخشی به بازیکنان در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان که به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز از رقابت‌ها خارج شویم و جواز صعود به مسابقات جهانی را کسب کنیم. من همیشه از اینکه ایران میزبان مسابقات باشد احساس رضایت داشتم و امیدوارم جریان بازی‌ها به گونه‌ای باشد که تماشاگران حاضر در سالن هم از نتایج راضی باشند. در لیگ جهانی دیدید که چطور تماشاگران از تیم ملی ایران حمایت کردند و ما این انتظار را در اردبیل هم از هواداران داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره صحبت‌های اخیر مبنی بر بی‌انگیزگی بازیکنان باتجربه تیم ملی در لیگ جهانی و تاثیرات روحی آن، اظهار کرد: اصلاً چنین صحبت‌هایی را قبول نمی‌کنم. در لیگ جهانی ما خیلی خوب تمرین کرده بودیم و برای هر توپ جنگیدیم. به نظرم تنها در هفته آخر لیگ جهانی و با توجه به مشکلاتی که بود خوب کار نکردیم و اگر دو برد دیگر به دست می‌آوردیم به فینال لیگ جهانی راه می‌یافتیم.

وی درباره برپایی اردوی تدارکاتی در ترکیه و همچنین دلایل نپذیرفتن دعوت روسیه برای برگزاری اردوی تدارکاتی، گفت: در شرایط کنونی به دلیل آنکه تیم‌های اروپایی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا آماده می‌کنند پیدا کردن کشوری که بتوان اردو زد کار مشکلی است. درباره ترکیه نیز باید بگویم که این تیم در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و هم‌اکنون از تیم‌های خوب اروپا به حساب می‌آید. ترکیه در مسابقات لیگ جهانی نیز با کره جنوبی که حریف ماست بازی خوبی را انجام داده است. درباره عدم پذیرفتن دعوت روسیه نیز باید بگویم که این دعوتنامه دیر به ما ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.