بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدواریم با صعود شایسته به مسابقات جهانی بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و آنها را با والیبال آشتی دهیم.

نظری‌افشار: انتظارات را خود بازیکنان بالا بردند

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد نظری افشار در جریان جلسه تمرینی امروز تیم ملی والیبال اعزامی به رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی جهان درباره شرایط تمرینات پس از لیگ جهانی،‌ اظهار کرد: به نظرم پس از پایان لیگ جهانی و نتایج پیش آمده این رقابت‌ها تجربه خوبی چه برای بازیکنان و چه برای کادرفنی شدند تا تلاش‌مان را بیشتر کنیم. نتایج لیگ جهانی باعث شد تا متوجه شویم که چقدر والیبال برای مردم ایران اهمیت دارد و همین باعث شد تا به حساسیت مسئولیتی که داریم، پی ببریم.

وی گفت: به نظرم انتظارات بالایی که هم‌اکنون از والیبال وجود دارد را خود بازیکنان در ذهن مردم ایجاد کرده‌اند و باید از شخصیت ایرانیان در عرصه بین‌المللی دفاع کنیم.

بازیکن باتجربه تیم ملی افزود: امیدوارم مردم هم با حمایت‌هایشان هر چند کم هم باشد به تیم ملی کمک کنند تا بتوانیم پاسخگوی انتظارات باشیم.

نظری‌افشار در پایان درباره نقش هواداران در کسب موفقیت‌ها، گفت: تماشاگران ایرانی در هر شهری که باشند همگی برای سربلندی ایران به استادیوم می‌آیند. در مسابقات امیدهای آسیا من خودم انتظار چنین استقبالی از مردم اردبیل نداشتم ولی همه دیدند که میزبانی باشکوه اردبیل چقدر به تیم امید کمک کرد. در رقابت‌های انتخابی جهان هم امیدوارم مردم این شهر با حمایت‌هایشان به ما کمک کنند تا با کسب پیروزی در تمام بازی‌ها به عنوان تیم نخست به مسابقات جهانی صعود کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.