رئیس کمیته آشتی ملی سوریه از آمادگی ۱۰ هزار نفر از گروه های مسلح سوری برای مبارزه با گروهک تروریستی فتح الشام در کنار ارتش سوریه به شرط کمک های مستقیم روسیه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس کمیته آشتی ملی سوریه امروز در اظهاراتی اعلام کرد که بیش از ۱۰ هزار نفر از گروه های مسلح سوری به شرط کمک های روسیه آماده اعزام برای جنگ با گروهک تروریستی فتح الشام (جبهه النصره سابق) در کنار نیروهای ارتش سوریه می شوند.

شیخ «صالح نعیمی» (Saleh Nuaimi) رئیس کمیته آشتی ملی سوریه در این باره به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: درصورت کمک مستقیم روسیه آن ها آماده اند تا علیه فتح الشام مبارزه کنند.

وی ادامه داد: پیشتر فهرستی متشکل از ۶۷۰۰ نفر را در این خصوص اعلام کرده بودم؛ اما اکنون این تعداد به ۱۰ هزار نفر افزایش یافته است.

رئیس کمیته آشتی ملی سوریه ادامه داد: به فرمانده هان دستور خواهم داد تا آماده شده و آن ها نیز آماده مشارکت در آزادسازی شهر دیر الزور در سوریه هستند.

شیخ «صالح نعیمی» در ادامه افزود: شاید باور نکنید، گروه های مسلح سوری (از استان های حماه، حمص و ادلب) خواستار پایان یافتن جنگ بوده و بیش از ۹۰ درصد از آن ها می خواهند درگیری ها تمام شود. آن ها خواستار اعطای عفو برای بازگشت به زندگی آرام خود هستند.

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.