قزوین- بر اثر سهل انگاری یک سرباز وظیفه در منطقه نظامی آبیک و تیر اندازی ناگهانی، سه سرباز وظیفه فوت کرده و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

سهل انگاری سرباز وظیفه سه هم‌خدمتی‌اش را به کام مرگ کشاند
 به گزارش قدس آنلاین، با سهل انگاری یک سرباز در منطقه نظامی آبیک و وقوع تیراندازی، عصر دوشنبه متأسفانه سه نفر از سربازان لشگر 16 زرهی قزوین کشته و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند که مجروحان به سرعت به مراکز درمانی قزوین منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

عصر روز گذشته صداوسیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد که بر اثر تراندازی یک سرباز در منطقه نظامی آبیک سه نفر از سربازان ارتش فوت شده و شش نفر نیز مجروح شدند، اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حکایت از این داشت که یکی از سربازان که با درخواست انتقالی او موافقت نشده بود، در منطقه نظامی آبیک اقدام به تیراندازی کرده و پس از کشتن و مجروح کردن هم خدمتی‌های خود اقدام به خودزنی نموده است.

به گزارش ایسنا، اخبار منتشر شده پیرامون این حادثه توسط روابط عمومی ارشد نظامی منطقه قزوین تکذیب شده و این منبع خبری علت حادثه را سهل انگاری اعلام کرد و از رسانه‌ها خواست اخبار تکمیلی را از طریق این منبع دنبال کنند.

به گزارش ایسنا در اطلاعیه روابط عمومی ارشد نظامی منطقه قزوین که شب گذشته منتشر شده آمده است: عصر امروز بر اثر سهل انگاری یک سرباز وظیفه در منطقه نظامی آبیک و تیراندازی ناگهانی، متأسفانه سه نفر از سربازان وظیفه فوت کردند و پنج نفر دیگر مجروح شدند که تلاش برای بهبود حال مجروحان ادامه دارد.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.