بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل نزاع و شرارت در این شهرستان خبر داد.

عامل نزاع و شرارت در اسفراین دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در محل پارک قائم این شهرستان بلافاصله ماموران به محل درگیری اعزام شدند.

وی ادامه داد: شخصی با هویت معلوم با مراجعه به ماموران عنوان داشته که شخصی با ایجاد رعب و وحشت در پارک همسر وی را به وسیله چاقو زخمی و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ضارب و اعزام به محل اختفای وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر و انتقال متهم به کلانتری شدند.

سرهنگ مهری با اعلام اینکه در بازجویی های بعمل آمده مشخص شد ضارب با همدستی یکی از دوستانش اقدام به رعب و وحشت در پارک های سطح شهرستان می کرد، افزود: متهم ردیف دوم نیز با اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی و تیم تجسس کلانتری دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد نموده و از شهروندان نیز انتظار می رود به محض مشاهده اینگونه موارد موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.