بجنورد- سیاوش طهمورث، آرش عباسی و مهدی حاجیان به عنوان داوران پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره (منطقه ۲، خراسان شمالی) معرفی شدند.

داوران پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، دبیرخانه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره (منطقه ۲، خراسان شمالی) اسامی داوران بخش نهایی این جشنواره را اعلام کرد و بر این اساس سیاوش طهمورث، آرش عباسی و مهدی حاجیان آثار راه‌یافته به بخش پایانی این جشنواره منطقه‌ای را داوری خواهند کرد.

پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای سوره سی‌ام تیر تا یکم مردادماه، از سوی حوزه هنری خراسان شمالی، با حضور ۹ گروه نمایشی به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

این جشنواره با شعار اخلاق برای همه با حضور هنرمندانی از استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان و البرز در قالب نمایش‌های صحنه‌ای در مجموعه تئاتر شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

نمایش‌های «دشمن خدا» به کارگردانی عمادالدین رجبلو، «پروانه و ناقوس» به کارگردانی سینا دلشادی، «پیچ تند» به کارگردانی غلامرضا یوسفی، «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی سید امیرحسین جان‌نثار، «اتاق ۱۲۱۶» به کارگردانی کیوان صباغ، «رؤیایی خیس حوالی پلک‌هایت» به کارگردانی احسان روحی، «جوجه اردک زشت» به کارگردانی فرزاد صبوری، «ترانه» به کارگردانی ندا قربانیان و «پلاس پلاس به توان دو» به کارگردانی محمدرضا مرتضوی در این جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.