بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: شرکت شهرکهای صنعتی از انتقال فناوری در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان حمایت می کند.

انتقال فناوری در واحدهای صنعتی کوچک استان را حمایت می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت افزود: عارضه یابی و بررسی انتقال فناوری در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: تیم عارضه یابی از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای ایران از واحدهای صنعتی مستقر  در شهرکها و نواحی صنعتی استان بازدید نموده و نسبت به شناسایی واحدهای صنعتی واجد شرایط و عارضه های موجود و رفع آن با انتقال فناوری اقدام می کند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: تا کنون ۵ واحد صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی بجنورد و بیدک مورد بازدید میدانی تیم عارضه یاب  قرارگرفته اند.

وی بیان داشت: تیم عارضه یاب از ذینفعان خوشه های صنعتی فرش دستباف و آبنبات بجنورد نیز بازدید کردند.

سیاوش وحدت خاطر نشان ساخت: در صورت تفاهم بین واحد صنعتی و مراکز انتقال فناوری جهت رفع عارضه و عقدقرارداد انتقال فناوری، شرکت شهرکهای صنعتی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از مبلغ قرارداد منعقده را برای هر واحد صنعتی حمایت می کند.

وی به اهمیت نوآوری در تکنولوژی و انتقال فناوری در واحدهای صنعتی اشاره و تاکید کرد: بیشتر واحدهای صنعتی  کوچک و متوسط برای استفاده از فناوریهای نو به عنوان منبع اصلی نوآوری، با کمبود منابع مواجه هستند که این شرکت با حمایتهای ویژه از واحدهای صنعتی، شرایط استفاده از تکنولوژیهای نو و فناوریهای پیشرفته برای توسعه و رقابت پذیری این واحدها را فراهم می آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.