زاهدان- فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به طبابت و توزیع داروی قاچاق می‌کرد خبر داد.

پزشک قلابی در شهرستان سرباز دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سیامک مرادی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت و قلابی در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان سرباز، بلافاصله دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از انجام تحقیقات محلی و پایش‌های اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت موازین قانونی و شرعی از محل مورد نظر بازرسی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از محل طبابت این پزشک که به صورت غیر قانونی طبابت می‌کرد تعدادی سرم، آمپول، انواع قرص، شربت و تعدادی دستگاه فشار خون قاچاق کشف کردند.

مرادی در ادامه اظهار داشت: محل طبابت این پزشک پلمب و وی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین پزشکی، مداخله در امورات پزشکی، جعل و استفاده از سند مجهول و کلاهبرداری به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.