اصفهان- در جلسه ای که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرماندار خمینی شهر و مسئولین مهندسی رزمی ۴۰ سپاه صاحب الزمان برگزار شد مشکل چندساله ادامه احداث کمربندی خمینی شهر بررسی شد.

مشکل چند ساله احداث کمربندی خمینی شهر حل شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت : با توجه به مشکل بوجود امده برای ادامه احداث تقاطع کمربندی خمینی شهر  باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا با همکاری و همگامی مشکل احداث این کمربندی رفع شود.

حجت اله غلامی گفت : متاسفانه با توجه به   تصادفات منجر به فوت و جرح رخ داده ، با احداث این کمربندی که چندین سال از آغاز عملیات اجرائی آن می گذرد، می توان در راستای اقتصاد مقاوتی حرکت کردزیرا هم تصادفات کم می گردد و هم در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

وی در ادامه گفت : این وظیفه خطیری است که بتوان از وقوع تصادفات مرگبار در شبکه راه ها جلوگیری کرد.

مجتبی راعی فرماندار خمینی شهر نیز در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت تکمیل پروژه در کاهش تصادفات، تعامل  و همراهی را برای ادامه اجرای این پروژه خواستار شد.

 پروژه کمربندی خمینی شهر که به طول ۲۰ کیلومتر در دو باند، بعد از تقاطع چشمه لادر آغاز و به پل سلیمان خاطر در محور آزادگان ختم میگردد، جهت کاهش تردد در منطقه مسکونی، بهسازی وضعیت عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در بخشی از بزرگراه آزادگان، میدان استقلال و بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان تا خمینی شهر و ایجاد دسترسی به کار بری های ایجاد شده جدید از جمله شهرک صنعتی الکترونیک احداث شده است. واظهار امیدواری می شودبا همراهی و تعامل، هرچه زودتر شاهدبهره برداری از آن بود.

این پروژه که در سال ۱۳۸۶ شروع شده و تا کنون ۶۵ درصدپیشرفت فیزیکی داشته است تا به حال با کندی پیش می رفته که با مذاکرات انجام شده اجرای آن شتاب می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.