شهرکرد-مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده بخش صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری متعهد شده است امسال ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

۴۵۰۰ فرصت شغلی در سال جاری ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید نعیم امامی ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از برترین های این حوزه گفت: در حال حاضر تولید در کشور به ویژه در چهارمحال و بختیاری، درگیر مشکل تامین مواد اولیه و بازار فروش است که این مشکل با تعمیق روابط بین الملل و گسترش بازارهای هدف صادراتی، حل خواهد شد.

وی افزود: امامی گفت:در برخی موارد قاچاق کالا و واردات همسو با تولیدات داخلی، توان تولید و رقابت برای تولیدکنندگان را کاهش داده است.
 امامی تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه تولید در کشور باید سهم هدفمندی یارانه ها به بخش صنعت که قرار بود در بخش تامین انرژی صنایع هزینه شود، تعیین تکلیف و تخصیص یابد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال در سال جاری افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده بخش صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری متعهد شده است امسال ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به تامین ۷۰۰ میلیون دلار فاینانس برای راه اندازی پالایشگاه زاگرس گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام شده این پالایشگاه در شهرستان سامان راه اندازی می شود و میزان اشتغال و سرمایه گذاری این طرح بزودی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، در پایان این همایش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی برتر و فعال در چهارمحال و بختیاری تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.