بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن تلاش می کندمردم را نسبت به انقلاب بی تفاوت کند گفت: مبارزه با دشمن نیازمند شناخت است.

دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب بی تفاوت کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با جمعی از استادیاران شجره طیبه صالحین خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن مردم را نسبت به خیلی از مسائل انقلاب بی تفاوت می کند.

وی یادآور شد: خاصیت انقلاب حساسیت مردم است و انسان انقلابی یعنی کسی که حساس است و نسبت به هر کنشی واکنشی نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی ها یک پروژه هایی را اجرا می کنند که برخلاف مبدا و مقصد صحیح یک عده ای را پولدار می کنند تا فکرش به سمت پول برود و دیگری را فقیر می کند تا فکرش به سمت درآمد برود و آنکه سرش بی‌کلاه می ماند، انقلاب است و آنقدر گیر می دهند تا مردم را از انقلاب منصرف کنند و بعد نقشه خود را پیاده کنند.

عبادی با اشاره به اینکه روی توطئه های دشمن باید حساس بود، افزود: باید دشمن شناس باشیم و طرح و برنامه در این راستا تهیه کنیم و جامعه را بیدار نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن کوچکتر از آن است که با جامعه بیدار در افتد لذا اول کاری که دشمن می کند این است که ما را در خواب غلفت فرو می برد تا بی تفاوت شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: به توفیق الهی و رهنمودهایی رهبر معظم انقلاب دشمن نخواهد توانست آنطور که می خواهد برنامه های خود را عملی کند هر چند که آسیب های آنها کم نیست.

عبادی یادآور شد: انسان یک مبداء حرکتی دارد که اندیشه او است و دشمن اندیشه را با ایجاد شبهه برای سست کردن عقیده می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن معتقد است که اگر هر باطلی را بگویند در مردم باور پیدا می کند و علیه حق هم اگر همین صحنه را ایجاد کند تشکیک ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن مانند شیطان قائل به هیچ قانونی نیست و دم از قانون می زند.

عبادی با بیان اینکه دشمن حقوق هیچ کس را رعایت نمی کند افزود: دشمن دم از حقوق بشر می زند اما جبهه قوی و خطرناکی دارد.

وی تصریح کرد: مبارزه با دشمن نیازمند شناخت است دشمن ما در کجاست و ابزار او چیست؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: دشمن پیچیده عمل می کند تا افراد دچار سردرگمی شوند و هدف او را نشناسند.

عبادی اظهار داشت: در قالب هایی که کمتر کسی می تواند پی ببرد به این موضوع جبهه صالحین بصیرت افزایی کنید و خود را مجهز کنید تا دشمن حرفی بزند فوری پاسخ او را با قاطعیت بدهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.