فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی اولویت دارد، گفت: ریل گذاری ناجا به سمت اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه است.

تلاش ناجا به سمت اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه

به گزارش قدس آنلاین، نشست صمیمی و دوستانه سردار  حسین اشتری با تعدادی از فرزندان فرماندهان ارشد شهید هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد.

فرمانده ناجا در این نشست اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی این نشست استفاده از نظرات و دیدگاه های شما در اجرای مأموریت های ناجا است؛ شما عزیزان امین ما هستید و عشق و علاقه تان به نظام ثابت شده است.

 وی افزود: با توجه به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی، هیچ نهاد و سازمانی مشابه ناجا نیست و این نیرو یکی از مجموعه هایی است که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد.

سردار اشتری ادامه داد: با توجه  به پیشرفت های دنیای کنونی، اجرای مأموریت های پلیسی باید به روز باشد.

این مقام عالی انتظامی خاطر نشان کرد: در صورتی که سازمان ها و نهادها وظایف و مأموریت های خود را به خوبی انجام دهند بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با وجود گستردگی اختیارات و تنوع ماموریت ها  از سلامت برخوردار است، تصریح کرد: براساس نظرسنجی های صورت گرفته در سال ۹۵ از میان ۲۳ دستگاه کشور، نیروی انتظامی به عنوان چهارمین دستگاهی شناخته شده که مردم به آن اعتماد دارند، که این مهم برای ناجا افتخاری است و باید آن را ارتقاء دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرارگاه صیانتی و نظارت بر عملکرد کارکنان ناجا گفت: با تخلفات کارکنان خاطی با قاطعیت برخورد می کنیم.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی اولویت دارد، گفت: ما باید پیش رویدادی عمل کنیم تا پس وقوع رویدادی؛ اقدامات ما به گونه ای باشد که ناهنجاری ها کمتر رخ دهد و مردم کمتر دچار آسیب شوند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد : ریل گذاری ناجا به سمت اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه است؛ به این موضوع بسیار توجه داریم و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است.

سردار اشتری یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۶ هزار تجمع با موضوعات مختلفی نظیر سپرده گذاری، آب و ... صورت گرفت که خوشبختانه در این تجمعات شاهد هیچ درگیری نبودیم و حتی یک نفر کشته و یا زخمی نشده است.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا چهره نرمی از پلیس در جامعه داشته باشیم که گام های خوبی در این راستا برداشته شده و فرماندهان این نیرو باید در این رابطه قدم های بیشتری بردارند.

فرمانده ناجا با اشاره به اعتماد مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی گفت: به دنبال این هستیم علاوه بر ارائه خدمات به مردم، آن را ارتقاء دهیم که این برای ما یک توفیق و افتخار است.

سردار اشتری در خاتمه گفت: کارکنان نیروی انتظامی صادقانه ، متعهدانه با روحیه جهادی و اخلاص در راستای خدمت به هموطنان خود و نیز ایجاد و تأمین امنیت قدم بر می دارند.

گفتنی است، در ابتدای این نشست صمیمی فرزندان فرماندهان ارشد شهید هشت سال دفاع مقدس با سردار " حسین اشتری" گپ و گفت و گوی صمیمانه ای در موضوعات مختلف داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.