یزد - با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، و جمعی از مسئولان محلی استان و این شهرستان بعد از ظهرسه شنبه ۱۶ خط تولید صنایع جانبی گروه کارخانجات شیشه اردکان به بهره برداری رسید .

  صنایع جانبی گروه کارخانجات شیشه اردکان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین ، در جریان سفر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به اردکان طرح توسعه ی صنایع جانبی گروه کارخانجات شیشه اردکان شامل بزرگترین خط تولید شیشه سکوریت از نظر ابعاد، نخستین خط تولید اتوماتیک شیشه ساتینا و دکوراتیو و بزرگترین خط تولید شیشه ایمنی از نظر ظرفیت تولید در خاورمیانه مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل کارخانجات شیشه اردکان در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: با بهره برداری از این طرح توسعه ی، گروه کارخانجات شیشه اردکان توانایی تولید سالیانه پنج میلیون متر مربع شیشه سکوریت، چهار میلیون متر مربع آینه نقره ای و بیش از سه میلیون متر مربع انواع شیشه ساتینا و دکوراتیو را دارد
محمود عزیزیان افزود: با افتتاح این خط ها ، سالانه چهار میلیون مترمربع شیشه ایمنی ساختمانی و ۲ میلیون مترمربع شیشه ۲ جداره نیز به ظرفیت این واحد تولیدی صنعتی اضافه می شود.
وی تصریح کرد: خط تولید شیشه سکوریت این مجتمع، بزرگترین خط تولید در خاورمیانه از نظر ابعاد است که توانایی تولید شیشه سکوریت با ابعاد ۳.۵ در ۸ متر و همچنین قابلیت تولید شیشه خم را دارد که برای راه اندازی این خط تولید که زمینه اشتغال ۶۸ نیروی کار را به صورت سه شیفت فراهم می کند، بیش از ۷۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

همچنین امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در یزد طرح توسعه یک واحد تولید ظروف آشپزخانه در یزد افتتاح شد در این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۲۵ هزار تن انواع ظروف بلوری آشپزخانه وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.