سناتور باب کورکر ضمن تایید موضع دولت آمریکا در قبال ایران، ترامپ را متعهد به مبارزه با ایران دانست و تصویب تحریم های بیشتر علیه تهران را بهترین راه برای مقابله با ایران قلمداد کرد.

ترامپ به مقابله با ایران متعهد است/ لزوم تصویب تحریم های بیشتر

به گزارش قدس آنلاین، سناتور «باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با انتشار مطلبی در حساب توئیتری خود، ترامپ را متعهد به مبارزه با خطر ناشی از سوی ایران از طریق راه های استراتژیک و موثر دانست.

در بیانیه این سناتور آمریکایی آمده است: کارهای دولت امروز به وضوح ثابت می کند که رئیس جمهور ترامپ کاملا متعهد به مواجه با تهدید از سوی ایران از راه های استراتژیک و موثر بوده است. ماهیت غیر الزام آور توافق هسته ای و طرز عملکرد کنگره برای تحمیل مجدد تحریم های هسته ای به دولت اجازه می دهد تا به سرعت به نقض مفاد قرارداد توسط ایران در هر زمان پاسخ دهد.

کورکر در ادامه بیانیه توئیتری خود آورده است: درحالیکه دولت به ارزیابی رویکرد کلی خود در خصوص ایران ادامه می دهد، بهترین راه در پیش پای مجلس نمایندگان برای پاسخگو کردن تهران در حال حاضر عملکرد سریع در تصویب تحریم ها علیه اقدامات ایران خارج از محدوده برجام است که یک ماه پیش با اکثریت قاطع توسط سنا به تصویب رسیده است.  

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.