تولیت آستان قدس رضوی گفت: مجاهدان خداپرست در راه خدا همیشه آماده فداکاری و خطر کردن هستند و هراسی به خود راه نمی‌دهند.

مجاهدان خداپرست همیشه آماده خطر کردن هستند

به گزارش قدس آنلاین، تولیت آستان قدس رضوی گفت: مجاهدان خداپرست در راه خدا همیشه آماده فداکاری و خطر کردن هستند و هراسی به خود راه نمی‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه خطر کردن یکی از مؤلفه‌های قدرت است، افزود: اگر اهل خطر کردن باشیم؛ بی‌گمان در آن قدرت، توانمندی و موفقیت را در می‌یابیم.
وی با بیان اینکه ایمان، علم و دانش، شناخت دقیق ظرفیت‌ها و آمادگی برای خطر کردن، از جمله مؤلفه‌های قدرت است، گفت: ملتی که ایمان و دانش را توأمان داشته باشد، قدرتمندتر است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توانمندی نیروهای مسلح ما موجب شگفتی دنیا شده‌است، افزود: امروز نیروهای مسلح مؤمن و انقلابی کشورمان آماده دفاع از کشور و نظام اسلامی هستند و آمادگی خطر کردن را دارند.

  «ولایت» والاترین نعمت برای انسان
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ولایت برای انسان والاترین نعمت است، گفت: اگر نعمت ولایت را نداشته باشیم، هیچ تفاوتی بین ما با سایر ملت‌های جهان نخواهد بود. تولیت آستان قدس رضوی در ادامه یادآور شد: ممکن است جامعه‌ای اسلامی نباشد، اما پیام حق خواهی و عدالت خواهی و مقابله با ظلم را دریافت و از آن استفاده کند؛ اما ایران اسلامی عدالت خواهی را به عنوان یک ارزش به جوامع دیگر نیز معرفی می‌کند. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت موضوع «استقلال» نزد ملت‌ها، اظهارداشت: فلسطین فعلی با حضور مجاهدان راستین و مردم مقاومش در جهان، تعیین کننده است، همچنین لبنان امروز آسیب پذیر نیست؛ زیرا با وجود تقسیم بندی‌های مختلف، مؤلفه‌های قدرت را پیدا کرده‌است.

تقویت نقاط اقتدار
وی با بیان ابعاد اهمیت بازدارندگی؛ استفاده از علم، دانش و تجهیزات روز را برای ارتقای توان نیروهای مسلح کشورمان ضروری دانست و یادآور شد: نقاط اقتدار باید پیوسته و روز به روز تقویت شود و در این زمینه نباید به هجمه‌ها توجه کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروی زمینی سپاه در اوج قله ایثار و گذشت، می‌درخشد، افزود: امیدوارم روز به روز بر توانمندی مجموعه ارزشمند و انقلابی سپاه پاسداران و نیروی زمینی افزوده شود. وی تصریح کرد: نقش نیروی زمینی سپاه پاسداران در ارتقای امنیت کشور بسیار ممتاز و چشمگیر است.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین به ابعاد مختلف نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان اشاره کرد و گفت: باید مراقب باشیم دشمنی را که از در بیرون کرده‌ایم، از پنجره وارد نشود.
خاطرنشان می‌شود، تولیت آستان قدس رضوی پس از پایان سخنانش در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه، در جمع فرزندان فرماندهان سرافراز این نیرو حضور یافت و با آنان به گفت و گو پرداخت و در پایان با آنان عکس یادگاری گرفت.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.