رهبر حزب مخالف دولت ترکیه بار دیگر کودتای انجام شده در ترکیه را در کنترل دولت اردوغان دانست و از رئیس جمهوری ترکیه دعوت کرد تا با وی در این خصوص مناظره کند.

دعوت قلیچدار اوغلو از اردوغان برای مناظره/کودتا کنترل شده بود

به گزارش قدس آنلاین، رهبر حزب منتقد دولت ترکیه در ادامه به چالش کشیدن رئیس جمهوری این کشور به خاطر سخنان مطرح شده از سوی وی در خصوص کودتای نافرجام ۱۵ جولای، بار دیگر کودتای سال گذشته در این کشور را کودتایی «کنترل شده» خوانده و از اردوغان را به انجام مناظره تلویزیونی در خصوص این کودتا فراخواند.

کمال قلیچدار اوغلو گفت: من آزادانه از این شخص (اردوغان) دعوت می کنم و به زبان خودش سخن می گویم – اگر تو شجاع هستی، اگر ترسو نیستی، اگر دیکتاتور نیستی، اگر نترسیده ای، هر زمانی که خودت می خواهی بیا در خصوص کودتای ۱۵ جولای در یکی از رسانه های وابسته به تو با هم مناظره کنیم. اجازه بده مردم متوجه شوند چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ.

گفتنی است قلیچدار اوغلو پیش از این نیز در تاریخ ۱۶ آوریل از اردوغان برای انجام مناظره ای که به گفته وی در کنترل و با نقشه قبلی دولت ترکیه انجام شده دعوت کرده بود.

وی همچنین از رفتار سخنگوی پارلمان ترکیه به خاطر سه مرتبه جلوگیری از سخنرانی وی با جمعیت حاضر در برابر ساختمان این کشور انتقاد کرد و گفت: چه کسی برنامه را تغییر داد؟ سخنگوی پارلمان این کار را کرد. چرا؟ به خاطر دستور یک نفر، یک مقام – این شخص سخنگوی پارلمان نیست بلکه همان کسی است که در کاخ (ریاست جمهوری) به سر می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.